1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I read the comments."

"I read the comments."

Fordítás:Elolvasom a hozzászólásokat.

February 12, 2014

20 hozzászólás


Fly0001

itt hol van a mult idő?


gwandal

A read lehet mult ido is, egyforma a harom alak, csak a kiejtes mas


BelaKosa

Ríd-nek ejti, nem red-nek, ezért jelenidő.


cet423

you are right :)


Simon_Zoli

Egyet értek Bélával! Egyértelműen "ri:d"- nek ejti, tehát elvileg csak a jen idő lehetne jó. :)


Katinka0913

Kezd elegem lenni ebből a programból. Néha olyan hisztit levág, ha nem teszel ki névelőt. Máskor meg azt veszi hibának. Most épp az volt a bűnöm, hogy nem raktam névelőt. Ha legalább konzekvens lenne az elvárása, de nem.


karak74

Kedves Katinka! Mi minden bűnödet megbocsájtjuk! És örülünk a jelenlétednek! Úgyhogy kitartást, és hatalmas türelmet! Ja, és utólag is kellemes húsvétot!

A névelők használatáról: látszólag apróság, de sajnos a gépnek nincs szíve, ami elérzékenyüljön egy angyali mosolytól. Ha viszont nálam hitelesebb magyarázatot keresel, ajánlom a Dohár könyvet, annak is a "79 apróság" részét, ebben a 8-as fejezetet. (A könyvben a 135.-ik oldaltól.)


Katinka0913

Köszönöm a hivatkozást, jó könyv. Köszönöm a kedves szavakat is :)


karak74

Nekem volt öröm!


12annarovo12

A hangos szöveg jelen időt mondott!


Tacsika

Ha nem hallom, csak leírva látom, akkor csak a szövegből derül ki, hogy jelen,- vagy múlt idő!?


gnebeva

A jelen idejű fordítást is elfogadja.


ysexdrcft

Miért nem jó az olvasok, ha az olvasom jó????


cet423

Az "olvasok" -at hogy tennéd bele a mondatba? "olvasok a hozzászólásokat"? ez nyilván nem jó. Esetleg "hozzászólásokat olvasok" lehetne, de ez nem felel meg az angol mondatnak.


asvanyi

Egyértelműen "ri:d"-et hallok, ami jelen idő.


sanyi200104

Readot ríd nek ejti és nem rednek ahogyan helyes


GerleiIstv

A férfi hangnál sorozatosan nem lehet felismerni a többesszámot.


JoeSzab

Olvasom a véleményeket. Olvasom a hozzászólásokat. "El" nélkül!


bzsbp

Nem a megfelelő szót használtad. I read a comments. Jelentés: Elolvasom a hozzászólásokat. Ezt írta, megáll az eszem!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.