A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They take his children away."

Fordítás:Elviszik a gyerekeit.

4 éve

18 hozzászólás


janess73

Ezek a gumiszavak "take, get" stb a sírba tudnának kergetni. .

4 éve

timi839

Engem is!!

4 éve

fectroll
fectroll

ott nem is kell tudni angolul beszélni... :D :D :D

4 éve

Kincskereso

én attól rettegek, amikor bejön a többi igeidő, újabb "gumiszavakkal", az eddigiek mellé :)

3 éve

gyarm959

"Ők viszik az ő gyerekeit" ez miért nem jó?

4 éve

AcsaiCsilla
AcsaiCsilla

Mert ELviszik az "away" miatt.

4 éve

tetke

Ők elveszik gyerekeit.Ez mért em jó?A take away ezt is jenti tudtommal

4 éve

msjudit

Kezdő vagyok, ezért most tanulom a kifejezéseket. A súgó miért nem súgja meg ezt a fordulatot is. A "take" -re mutatva az egérrel csak a fogad, száll, vesz fordítást mutatja. Persze, hogy azt írtam Elfogadják a gyerekeit. :/

4 éve

Hugii570

Érdemes más fordítóban is megnézni, ez a szó is például rengeteg mindent jelent attól függően, hogy éppen milyen szövegkörnyezetben van.

4 éve

mapa40
mapa40

Én is így jártam

3 éve

tien761

"Elviszik a gyerekeiket" miért nem jó?

3 éve

BernadettS888542

Ezt írtam én is és nem fogadta el Azt hiszem a gyerekeiket nem tetszett neki már túl ragoztuk :) vagy nem tudom

3 hónapja

pistajoska
pistajoska

az their children lenne

3 éve

Revand
Revand

Nekem ezt a helyes választ adta meg: elviszik tőle a gyerekeit. A példában a tőle nem szerepel, mint ahogyan az itt megadott helyes válaszban sem.Kérem jussanak saját magukkal egyetértésre!

3 hónapja

Szakalp78

take away eltüntetni-t is jelent. Szóval eltüntetik a gyerekeit, persze nem fogadja el...

4 éve

Zsupy

Az "away" miért a végén van, és miért nem a "take" után??

2 éve

sazoo

'' A gyerekeit ők viszik el '' nem jó?

4 éve

lorandtenko

Jó a duolingo, de sokszor nagyon értelmetlen dolgokat ad ki "helyes" megoldásként, amik a legutólsó esetben sem fordulnának meg az ember fejében...

4 éve