"Apu tésztát eszik."

Fordítás:My dad eats pasta.

4 éve

8 hozzászólás


Touwer73

nem látom az én szócskát vagy az apám-ot a mondatban...

4 éve

SmuelSoma

Mert nincs. És nem fogadja el a "Dad eats pasta." mondatot, amit valójában jelent.

5 hónapja

nloci
nloci

Már elfogadja 2018.10.

2 hónapja

KlaraEgri

Meg tudná valaki mondani, hogy a apu "dad" és az apám "my dad" mióta jelenti ugyanazt. Ettől kisebb hibákért is életet vesz el.

4 éve

ShillaDra

Illetve eats mert egyes szam 3.szemely kap egy s betut

3 éve

BernusVida

Valaki mondja meg : eats vagy eating. Miert mindegy/

3 éve

ShillaDra

Itt most eat.

3 éve

sambala73

My dad...az az én apám...apu?? Az=apa nem? Ez nem E.sz./1.sz. szerintem...

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.