1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie werden nicht berücksicht…

"Sie werden nicht berücksichtigt."

Çeviri:Onlar göz önünde bulundurulmazlar.

October 3, 2016

13 Yorum


kamilfirti

"Göz önünde bulundurmak" etken bir eylem. Bana "göz önünde bulundurulmak" doğru olmalı gibi geliyor.


AbdulhamitBodur

Aynen. Duoda su kotü sadexe ilk birkac duzey guzel aciklanmis hazirlanmis son kisimlar kotu grammer aciklamalari yok.


Yusuf12613

onlar göz önünde bulundurulmazlar.


NurenDede1

Onlar göz önünde bulundurulmuyor


Yusuf12613
  1. asama bitmek uzere ve artik duo ile zaman kaybettiğimi düşünüyorum.

Yusuf12613

Üçüncü aşama


SabineBergmann1

Hayır, kesinlikle zaman kaybetmedi. Tamam, bu derslerde birçok hata var, ama yine de dersler iyi. Alman dilinin nasıl kullanıldığını gösterirler. Ben Almanım ve Türkçe öğrenmek için buradayım.


ali333795

"Onlar dikkate alınmaz" dense daha doğru.


SabineBergmann1

Bana göre "göz önünde bulundurulmak" ve "dikkate alınmak" aynı şey değil. Örnek: Bir iş başvurusu yapıyorum. İşveren benim başvurumu okudu, ama ben kabul edilmedim./O benim başvurumu göz önünde bulundurulmaz. ya da İşveren benim başvurumu okumadı. O benim başvurumu dikkate alındı.


BerlinerTR

Mobil uygulamada konu anlatımı falan yok. Werden wurden farkını çözemedim bu konuda


emirhan.demir

Werden+Perfekt : geniş zaman için, Wurden+Perfekt : geçmiş zaman için (Präteritum Passive) çünkü werden'ın Präteritum hali, diğer zamanlarında ayrıca pasif formaları var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.