Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yakınlarda tavuk yedim."

Çeviri:I have recently eaten chicken.

4 yıl önce

6 Yorum


Chotanak

I have recently had chicken kelimesini anlamadım. Buradaki have ve had'i hangi anlamda kullandık

4 yıl önce

enesersin

Bende anlayamadım. Seçenek seçme kısmında ikisi de çıkıyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

present perfect tense (bir kaç sonraki konu). şıklı soruda mı çıkıyor?

4 yıl önce

enesersin

Evet şıklı soruda çıkıyor.

4 yıl önce

m_koken

Present perfect tense, sonraki konularda olmasi lazim. Yalniz orada Had yazmiyor Eaten haziyor. Have+V3

4 yıl önce

desidero

simple past tense de Had ya da eaten kullanıyormuyuz? burada da çıkıyorda.

4 yıl önce