1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yakınlarda tavuk yedim."

"Ben yakınlarda tavuk yedim."

Çeviri:I have recently eaten chicken.

February 12, 2014

6 Yorum


Chotanak

I have recently had chicken kelimesini anlamadım. Buradaki have ve had'i hangi anlamda kullandık


enesersin

Bende anlayamadım. Seçenek seçme kısmında ikisi de çıkıyor.


Selcen_Ozturk

present perfect tense (bir kaç sonraki konu). şıklı soruda mı çıkıyor?


enesersin

Evet şıklı soruda çıkıyor.


m_koken

Present perfect tense, sonraki konularda olmasi lazim. Yalniz orada Had yazmiyor Eaten haziyor. Have+V3


desidero

simple past tense de Had ya da eaten kullanıyormuyuz? burada da çıkıyorda.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.