"Ben yakınlarda tavuk yedim."

Çeviri:I have recently eaten chicken.

February 12, 2014

6 Yorum


Chotanak

I have recently had chicken kelimesini anlamadım. Buradaki have ve had'i hangi anlamda kullandık

February 12, 2014

enesersin

Bende anlayamadım. Seçenek seçme kısmında ikisi de çıkıyor.

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

present perfect tense (bir kaç sonraki konu). şıklı soruda mı çıkıyor?

March 13, 2014

enesersin

Evet şıklı soruda çıkıyor.

March 14, 2014

m_koken

Present perfect tense, sonraki konularda olmasi lazim. Yalniz orada Had yazmiyor Eaten haziyor. Have+V3

March 13, 2014

desidero

simple past tense de Had ya da eaten kullanıyormuyuz? burada da çıkıyorda.

June 9, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.