A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The main color is blue."

Fordítás:A fő szín a kék.

4 éve

10 hozzászólás


Andis77

Miert nem jo valasz: "A legfobb szin a kek". ??? (A "main" jelentese: fo, legfobb...)

4 éve

LightmanHUN

A 'legfőbb' nem szerepel a 'main' jelentései között.

3 éve

bence86

Nekem is ugyan ez volt a gondom hogy ha szó jelentése több és mind a két, három jelentésével értelmezhető a mondat akkor a háromból miért csak az egyiket fogadja el.

4 éve

RkaBalla

Egy alkalmazástól annyit várhatunk el,mint a forditó oldalaktól.Olyan,amilyenre programozták.

2 éve

Zenda1

Az alapszín a kék pl.

4 éve

therealbender

én is alapszínt írtam... és szerintem kifejezőbb mint a fő szín. Most komolyan minek van fő színe? olyan van, hogy pl. kék alapon fehér pöttyös egy labda és akkor a kék az alapszíne.

3 éve

ZsoltMlado

Pl: Egy tájkép fő színe a kék!

1 éve

zoltnndrde

0

7 hónapja

BernadettH1

No ez az!

4 éve

ZnDogi

Tök fölösleges ieneket írni:"No ez az!","igaz","ja".

Ha az egyetértésedet akarod kimutatni akkor inkább nyomd meg a felfele mutató nyilat ha nem akkor az alulra mutatót.

További jó angol tanulást!

1 éve

Kapcsolódó fórumok