1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The main color is blue."

"The main color is blue."

Fordítás:A fő szín a kék.

February 12, 2014

8 hozzászólás


Andis77

Miert nem jo valasz: "A legfobb szin a kek". ??? (A "main" jelentese: fo, legfobb...)


bence86

Nekem is ugyan ez volt a gondom hogy ha szó jelentése több és mind a két, három jelentésével értelmezhető a mondat akkor a háromból miért csak az egyiket fogadja el.


RkaBalla

Egy alkalmazástól annyit várhatunk el,mint a forditó oldalaktól.Olyan,amilyenre programozták.


Zenda1

Az alapszín a kék pl.


therealbender

én is alapszínt írtam... és szerintem kifejezőbb mint a fő szín. Most komolyan minek van fő színe? olyan van, hogy pl. kék alapon fehér pöttyös egy labda és akkor a kék az alapszíne.


ZsoltMlado

Pl: Egy tájkép fő színe a kék!


GerleiIstv

A feladatban color helyett tower hallatszik!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.