"The main color is blue."

Fordítás:A fő szín a kék.

4 éve

7 hozzászólás


Andis77

Miert nem jo valasz: "A legfobb szin a kek". ??? (A "main" jelentese: fo, legfobb...)

4 éve

bence86

Nekem is ugyan ez volt a gondom hogy ha szó jelentése több és mind a két, három jelentésével értelmezhető a mondat akkor a háromból miért csak az egyiket fogadja el.

4 éve

RkaBalla

Egy alkalmazástól annyit várhatunk el,mint a forditó oldalaktól.Olyan,amilyenre programozták.

3 éve

Zenda1

Az alapszín a kék pl.

4 éve

therealbender

én is alapszínt írtam... és szerintem kifejezőbb mint a fő szín. Most komolyan minek van fő színe? olyan van, hogy pl. kék alapon fehér pöttyös egy labda és akkor a kék az alapszíne.

3 éve

ZsoltMlado

Pl: Egy tájkép fő színe a kék!

1 éve

zoltnndrde

0

9 hónapja

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.