"Domates yiyoruz."

Çeviri:Wir essen Tomaten.

October 3, 2016

25 Yorum
Tartışma kilitli.


Z.yarennn

Doğrusu ' Wir essen tomate ' ama kabul etmiyor.


hakankkmen

Ben de boyle yazdim kabul etmedi


ysnbsgl

"Wir essen die Tomaten" neden kabul edilmedi, bazı artikeller bazı cümlelerde kullanılıyor. Bunun kuralı nedir?


pess45

"Die tomaten" dendiği zaman belli bir domates grubunu tanımlar (o an masanın üzerindeki domatesler gibi).

Cümlenin anlamı da domatesleri yiyoruz olur.

Burdaki cümlenin anlamı genel olarak (genis zaman kipi) biz domates yeriz, biz kitap okuruz, biz film izleriz gibi.


incikalpkahlo

Ben de aynı şekilde yaptım ama yanlış değil cevapta sıkıntı var


Starmie02

domates diyor ama çeviriyi çoğul istiyor acaba bir yanlışlık mı var ?


Nermin9660

Duolingo nun mobil uygulamasında ipucuları ve notlar yok. Lütfen bunu da ekleyin.


jacklin948644

Wir essen paradeirser domates yiyorum mu paradeirser ne


yunus626emre

Tomaten essen wir. doğru olmalı


ABDULKADRE1

Yukarıdaki Duolingo forum linkinde açıklaması yapılmış


KarayelByk

Domates demiş ama Tomaten diyor bir açıklamanız var mı


zcakilli2

Dogrusu 'wir essen tomate'ama kabul etmiyor yanlislik var herhalde


MustafaMur469624

Neden die Tomaten çoğul kabul etmiyor


MustafaMur469624

Cümle doğru bir harf eksikliği yanlış diyor kabul edin be kardeşim. Önemli olan cümleyi doğru kurabilmek


Zero17-25-13

Genel olarak yapılan fiilleri anlatırken "Elma(lar) yeriz." demek gibi. Çoğul ve artikelsiz kullanılır. Türkçe de kimse "Elmalar" yeriz demez. Genel ifade çoğulla yapılır


XSYREX

Domatesleri yiyoruz demiyor domates yiyoruz diyor o yüzden wir essen tomate olmalo


hfSafak

Yanlış çeviri yapıyor


Rose.101010

" Wir essen die Tomaten " neden kabul edilmedi? Artikeli olması gerekmez mi ?


Tayfunakgun

Wir essen die Tomaten olarak neden kabul etmiyor


Asya2908

Domatesleri demiyor ki domates diyor


Dororo-chan

Domates demiş, tekil yani. Ama cevapta Tomaten var, çoğulu. Bazen çeviriyi düzgün yapamadığını ve bunun ceremesini çektiğimizi düşünüyorum şahsen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.