1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This news is official."

"This news is official."

Fordítás:Ez a hír hivatalos.

February 12, 2014

3 hozzászólás


fabricius1

Lassúban hallgatva a this nem is tudom minek hangzik.


asvanyi

Számomra ez a két mondat: "Ez a hír hivatalos." és "Ez hivatalos hír." magyarul ugyanazt jelenti (annak ellenére, hogy nem ugyanaz az állítmányuk), de az utóbbi választékosabb. Szerintem mindkettőt el kéne fogadni.


eminens2

Van különbség a két mondat között (más a jelzős szerkezet), még ha a jelentéstartalmát nem is érezzük annyira eltérőnek. 2018.12.13.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.