"I feel sorry for the boy."

Fordítás:Sajnálom a fiút.

February 12, 2014

16 hozzászólás

Népszerű témák szerint

brutus01

A feel sorry for somebody- a sajnál valakit. Kifejezés, amit így használnak, így érdemes megtanulni.

February 21, 2014

Pter126551

köszi

March 16, 2019

csabicska

Valaki segítsen akkor miért kell ide a "feel" nem lenne elég I sorry for the boy.

February 12, 2014

luizpepe11r

Azért mert a sorry az bocsánatot kér a feel sorry az meg nem mondja neki csak sajnálja magában

October 24, 2014

RitaSipeki

Érdemes rákereseni az angol tanulásához az angolban használt kifejezésekre, mert van nekik bőven és használják őket elég gyakran

February 24, 2014

Leving

sztem nincs olyan ige, hogy sorry

March 1, 2014

csabicska

kösz a segítséget! szerencsére találtam egy nagyon jó szótárt, ahol az angol kifejezéseket is meg lehet találni.

February 24, 2014

szapy

melyik az a szótár?

April 11, 2014

thaiphoenix

Én sajnálatot érzek a fiú miatt.... miért nem jó?

September 29, 2014

MihlyTapod

Mert az because of-os szerkezetű volna

February 25, 2015

Pupajti

boy helyett véletlen boxot írtam és észre sem vette :D

October 12, 2015

jcsabax

Szerintem észrevette. Az egy betű eltérésekre azt írja, hogy 'Majdnem jó'. Talán csak te nem vetted észre, hogy ezt írta ki.

October 25, 2016

anyuska3

Xd :D szegény doboz :$ ^^

August 11, 2016

SzkelyIstv1

Használjuk így is ? "I feel sorry" = Sajnálom

October 30, 2016

TthKlmn

Nekem már odatette a személyes névmást "én" mintha a sajnálom szó nem volna egyértelmű hogy ki sajnálja!!!

May 21, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.