"Ifeelsorryfortheboy."

Fordítás:Sajnálom a fiút.

4 éve

15 hozzászólás


brutus01

A feel sorry for somebody- a sajnál valakit. Kifejezés, amit így használnak, így érdemes megtanulni.

4 éve

csabicska

Valaki segítsen akkor miért kell ide a "feel" nem lenne elég I sorry for the boy.

4 éve

luizpepe11r

Azért mert a sorry az bocsánatot kér a feel sorry az meg nem mondja neki csak sajnálja magában

4 éve

RitaSipeki

Érdemes rákereseni az angol tanulásához az angolban használt kifejezésekre, mert van nekik bőven és használják őket elég gyakran

4 éve

Leving

sztem nincs olyan ige, hogy sorry

4 éve

csabicska

kösz a segítséget! szerencsére találtam egy nagyon jó szótárt, ahol az angol kifejezéseket is meg lehet találni.

4 éve

szapy

melyik az a szótár?

4 éve

thaiphoenix

Én sajnálatot érzek a fiú miatt.... miért nem jó?

4 éve

MihlyTapod

Mert az because of-os szerkezetű volna

3 éve

Pupajti

boy helyett véletlen boxot írtam és észre sem vette :D

3 éve

jcsabax
jcsabax

Szerintem észrevette. Az egy betű eltérésekre azt írja, hogy 'Majdnem jó'. Talán csak te nem vetted észre, hogy ezt írta ki.

2 éve

anyuska3

Xd :D szegény doboz :$ ^^

2 éve

SzkelyIstv1

Használjuk így is ? "I feel sorry" = Sajnálom

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

Nekem már odatette a személyes névmást "én" mintha a sajnálom szó nem volna egyértelmű hogy ki sajnálja!!!

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.