1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I feel sorry for the boy."

"I feel sorry for the boy."

Fordítás:Sajnálom a fiút.

February 12, 2014

21 hozzászólás


brutus01

A feel sorry for somebody- a sajnál valakit. Kifejezés, amit így használnak, így érdemes megtanulni.


csabicska

Valaki segítsen akkor miért kell ide a "feel" nem lenne elég I sorry for the boy.


luizpepe11r

Azért mert a sorry az bocsánatot kér a feel sorry az meg nem mondja neki csak sajnálja magában


RitaSipeki

Érdemes rákereseni az angol tanulásához az angolban használt kifejezésekre, mert van nekik bőven és használják őket elég gyakran


Leving

sztem nincs olyan ige, hogy sorry


malackutya

Szomorusagot erzek a fiuert. Ezt a szoszerinti forditast kell alapul venni, es magyarosra forditani.


csabicska

kösz a segítséget! szerencsére találtam egy nagyon jó szótárt, ahol az angol kifejezéseket is meg lehet találni.


szapy

melyik az a szótár?


thaiphoenix

Én sajnálatot érzek a fiú miatt.... miért nem jó?


MihlyTapod

Mert az because of-os szerkezetű volna


Pupajti

boy helyett véletlen boxot írtam és észre sem vette :D


jcsabax

Szerintem észrevette. Az egy betű eltérésekre azt írja, hogy 'Majdnem jó'. Talán csak te nem vetted észre, hogy ezt írta ki.


anyuska3

Xd :D szegény doboz :$ ^^


SzkelyIstv1

Használjuk így is ? "I feel sorry" = Sajnálom


TthKlmn

Nekem már odatette a személyes névmást "én" mintha a sajnálom szó nem volna egyértelmű hogy ki sajnálja!!!


Imre744241

Érthetettlen ez a nő. Kérem tüntessék el töllem.


GerleiIstv

A megbeszélés bizonyítja, hogy érthetően is ki lehet mondani ezt a mondatot! Na de a lecke??


kata401575

Erthetetlen ez a hang !!


AndrasHaue

A hang és a nő is érthetetlen mikor ő van mindent elrontok!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.