Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Gdzie mieszkają?"

Tłumaczenie:Where do they live?

1 rok temu

2 komentarze


netis7
netis7

Dlaczego where do they are living jest niepoprawne?

1 rok temu

Emwue
Emwue

Ponieważ 'do' używamy tylko do konstrukcji pytań w czasie Present simple. Przy present continuous, używasz tylko przestawnego szyku(formalnie) lub nawet tego nie, używając zaledwie intonacji w mowie lub znaku zapytania by zaznaczyć że to pytanie(kolokwialnie).

'Where are they living?' powinno być akceptowane, jeśli nie jest, użyj „Zgłóś problem”.

1 rok temu