Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, I speak Spanish."

Çeviri:Evet, ben İspanyolca biliyorum.

4 yıl önce

15 Yorum


minedra
minedra

Evet ispanyolca konuşurum yazdım yanlış dedi

4 yıl önce

filiz340817

bana da aynı hatayı yaptılar, itiraz ettim cevap konuşurum olmalı

3 hafta önce

emtahmilci

Konuşabilirim neden olmuyor acaba?

3 yıl önce

egeden

Konusabilirim neden olmuyor

3 yıl önce

alikonar

konuşurum demeliydin. -e bilmek = can

3 yıl önce

sirinece798

"I can speak ... " it is ability

3 yıl önce

KeremYldz8

can getirmelisin

10 ay önce

sinasionder

Konusabilirim kabul edilmedi nedenini bilen soyleyebilir mi lutfen?

3 yıl önce

serkan-koc

Konuşabilirim=i can speak Konuşurum=i speak

Ikisi de farklı, yeterlilik fiili -ebilmek kullanmışınız.

3 yıl önce

serdar_klnc

"Speak=biliyorum" mu?

1 yıl önce

SelamiKara5

Ben ispanyolca konuşurum. Olmalı

10 ay önce

MuratSnnet

Zannedersem guncellemelerle birlikte surekli gelen feedbacklere gore cumle anlamlarini degistirdiniz.Speak ne zamandan beri bikmek olarak yorumlaniyor?

10 ay önce

muratugber

"Evet, ben İspanyolca konuşurum" yada "Yes, I know Spanish" olmalı

2 yıl önce

BarKILI

İspanyolca biliyorum'u kabul etmesi gerekir. Bu teknik olarak yanlış bir çeviri değil fakat ingilizce temelden öğrenmek isteyenler için yanlış bilgilendirme anlamına gelir. Lütfen düzeltelim.

1 yıl önce

filiz340817

"speak" konuşma demek bilmek fiili için "know" kullanılmalı, benim cevabımı yanlış kabul edip yalnış cevap yazılmış

3 hafta önce