"Yes,IspeakSpanish."

Çeviri:Evet, ben İspanyolca biliyorum.

4 yıl önce

31 Yorum


minedra
minedra

Evet ispanyolca konuşurum yazdım yanlış dedi

4 yıl önce

filiz340817

bana da aynı hatayı yaptılar, itiraz ettim cevap konuşurum olmalı

3 ay önce

emtahmilci

Konuşabilirim neden olmuyor acaba?

4 yıl önce

Merjenn
Merjenn

Çünkü cümlede "can" -ebilmek, yapabilmek kelimesi yok

1 ay önce

egeden

Konusabilirim neden olmuyor

4 yıl önce

alikonar

konuşurum demeliydin. -e bilmek = can

4 yıl önce

sirinece798

"I can speak ... " it is ability

3 yıl önce

KeremYldz8

can getirmelisin

1 yıl önce

ertugrul21

Can could be

3 yıl önce

sinasionder

Konusabilirim kabul edilmedi nedenini bilen soyleyebilir mi lutfen?

3 yıl önce

serkan-koc

Konuşabilirim=i can speak Konuşurum=i speak

Ikisi de farklı, yeterlilik fiili -ebilmek kullanmışınız.

3 yıl önce

serdar_klnc

"Speak=biliyorum" mu?

1 yıl önce

SelamiKara5

Ben ispanyolca konuşurum. Olmalı

1 yıl önce

MuratSnnet

Zannedersem guncellemelerle birlikte surekli gelen feedbacklere gore cumle anlamlarini degistirdiniz.Speak ne zamandan beri bikmek olarak yorumlaniyor?

1 yıl önce

muratugber

"Evet, ben İspanyolca konuşurum" yada "Yes, I know Spanish" olmalı

2 yıl önce

BarKILI

İspanyolca biliyorum'u kabul etmesi gerekir. Bu teknik olarak yanlış bir çeviri değil fakat ingilizce temelden öğrenmek isteyenler için yanlış bilgilendirme anlamına gelir. Lütfen düzeltelim.

1 yıl önce

filiz340817

"speak" konuşma demek bilmek fiili için "know" kullanılmalı, benim cevabımı yanlış kabul edip yalnış cevap yazılmış

3 ay önce

sfros
sfros

speak

[Fiil] konuşmak, ses çıkarmak, söz söylemek, konuşma yapmak, söylemek, haberleşmek, göstermek (özellik)

bu cümleye bilirim diyen dangalaktan ingilizce nasıl öğreneceğiz biz.

2 ay önce

Betl244039

Speak konuşmak zaten nasıl evet ben ispanyolca konuşurum kabul olmaz

2 ay önce

hurmetyalniz

Konuşurum da doğru cevap olabilirdi

1 ay önce

TCBilgeMer

Sanki biz Türkçe konuşurken sürekli "ben" diyormuşuz gibi, "evet ispanyolca biliyorum" dedim kabul etmedi.

2 yıl önce

Doga679812

İspanyolca konuşuyorum neden kanul edilmiyor aq

1 yıl önce

rmak256467

Peki ben ispanyolca konusurum dedim bana yanlis dedi bilirim olacakmis ben ongilizce hayatimda bole bise gormedim yani know dese oraya susarim ama speak vermis oraya bunu nasil aciklayacaklar lutfen en kisa surede biri bu konudan bana yardimci olsun profile girinn takip ederseniz edin ondan banane ama yaterki cewap verin bu arada ben bir kulup kurdum 7\d sinifi aciklama olarak mallutun anlamini bilenler dedim sizde katilin orada uzun uzun konusuruz ama kukuoe girin bu kulupu arastirdikinizda gorun bakin 00 kisi der ama katilin 10 kisiyiz su an onlar gili ben yaptim neyse bence siz katilin biz hep tartisuyoruz aktivite yapyoz baskan benim sanmayin kulupu acan benim ama oyle bise yaptimki herkes sirayla baskan oluyo bencw sizde katilin

11 ay önce

TlayZorlu

Yanliz bilmek konusmak ayni sey degil

10 ay önce

TlayZorlu

Yanlislikla isponyalca yazmisim kabul etmedi cok ufak hatalarda bile hemenyanlis kabul esiyo bu huyunuhic sevmiyorum

10 ay önce

YlmazEmre

No, I don't speak Spanish. I speak English and Learn to English.

1 yıl önce

cihad111

Saçma konuşabilirim i kabul etmeli

3 yıl önce

BLACKWOLF83

Türkçede de farklı bu ikisi. Konuşurum dersen ispanyolcayı kullanırım anlamında, konuşabilirim dersen biliyorum ama belki kullanma ihtiyacım yok anlamında.

3 yıl önce

emresk17

-ebilmek eki yani can kullanilmamis

3 yıl önce

evrengn

Yes derken biraz sakin ol canim.

3 yıl önce

berkem

Soruda hiçbir sıkıntı yok

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.