1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The magazines are only avail…

"The magazines are only available in French."

Çeviri:Dergiler sadece Fransızca.

February 12, 2014

10 Yorum


marcos418109

"Dergiler yalnızca Fransızca" kabul edilmedi. Nedir bu?


megadil

"Dergiler sadece Fransızca olarak mevcut." dedim ama kabul etmedi. Oysaki bir önceki alıştırmada bir çeviride "olarak" eklemediğim için kabul etmemişti.


Selcen_Ozturk

buradan şikayet etmek yerine rapor ediyoruz :) cümleler otomatik değil manuel olarak insanlar tarafından çevrildiği için alternatifler unutulabilir. http://www.duolingo.com/comment/1416077


Ariff98

Available burada hangi anlama geliyor?


islammehme

Ayni dertten ben de muzdaripim


mgvn

available kullanılmazsa anlam bozulur mu ?


AhmetYILMA750063

Aynen avaible kelimesi olmazsa anlam bozulur mu?"The magazines are only in French"Olmaz mı ?Thanks...


Ouzahin3

" Mevcut Dergiler sadece fransızcadir " kabul etmedi


Tue_

'available' neden var, cümleye ne anlam veriyor?


eymaener1

bende doğru cevap veriyorum ama yanlış gosteriyor?? ??????

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.