Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The magazines are only available in French."

Çeviri:Dergiler sadece Fransızca.

0
4 yıl önce

7 Yorum


megadil

"Dergiler sadece Fransızca olarak mevcut." dedim ama kabul etmedi. Oysaki bir önceki alıştırmada bir çeviride "olarak" eklemediğim için kabul etmemişti.

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

buradan şikayet etmek yerine rapor ediyoruz :) cümleler otomatik değil manuel olarak insanlar tarafından çevrildiği için alternatifler unutulabilir. http://www.duolingo.com/comment/1416077

3
Cevap ver4 yıl önce

altunufuk

Zaten otomatik çevrilebilseydi Duolingo diye bir şey olmazdı :)

1
Cevap ver4 yıl önce

islammehme

Ayni dertten ben de muzdaripim

0
Cevap ver4 yıl önce

mgvn
mgvn

available kullanılmazsa anlam bozulur mu ?

2
Cevap ver4 yıl önce

xGrandMasterx

"Dergiler sadece Fransa'da mevcut." nasıl çevrilir?

0
Cevap ver4 yıl önce

ali398889

Dergilerin sadece fransızcası var dedim dergi yerine mecmuanın demem gerekiyormuş kabul etmedi .bunu çeviren arkadaş kaç yaşında acaba

0
Cevap ver5 ay önce