"The magazines are only available in French."

Çeviri:Dergiler sadece Fransızca.

February 12, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

marcos418109

"Dergiler yalnızca Fransızca" kabul edilmedi. Nedir bu?

January 27, 2019

megadil

"Dergiler sadece Fransızca olarak mevcut." dedim ama kabul etmedi. Oysaki bir önceki alıştırmada bir çeviride "olarak" eklemediğim için kabul etmemişti.

February 12, 2014

Selcen_Ozturk

buradan şikayet etmek yerine rapor ediyoruz :) cümleler otomatik değil manuel olarak insanlar tarafından çevrildiği için alternatifler unutulabilir. http://www.duolingo.com/comment/1416077

February 12, 2014

altunufuk

Zaten otomatik çevrilebilseydi Duolingo diye bir şey olmazdı :)

August 3, 2014

islammehme

Ayni dertten ben de muzdaripim

May 9, 2014

mgvn

available kullanılmazsa anlam bozulur mu ?

March 16, 2014

xGrandMasterx

"Dergiler sadece Fransa'da mevcut." nasıl çevrilir?

July 15, 2014

ali398889

Dergilerin sadece fransızcası var dedim dergi yerine mecmuanın demem gerekiyormuş kabul etmedi .bunu çeviren arkadaş kaç yaşında acaba

February 16, 2018

sonterekeme

Başka bir yerde available -de var, olarak çevrilmişti ve mevcut diye kabul edilmiyordu şimdi mevcut olarak kabul ediyor mantık nedir anlayamadım

October 4, 2018

Ouzahin3

" Mevcut Dergiler sadece fransızcadir " kabul etmedi

February 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.