"We have elephants."

Çeviri:Bizim fillerimiz var.

February 12, 2014

33 Yorum

Konu önem sırasına göre

y.can92

bundan onceki orneklerde basina the koymadigi icin 's takisi olanlari tekik olarak cevirdi bu cumlede neden cogul olarak cevirdi ?

May 2, 2014

Selcen_Ozturk

aitlik içeren cümleler için değil o. diğer fiiler için.

May 27, 2014

aymina0

s eki çoğul bir kelimedir unutma

January 2, 2017

glbahatkes

İsmin sonuna s gelirse çoğul olur

April 4, 2018

ecebravo

Vay bee gelecekte filler demi evcil olacaktı:))))))

March 19, 2017

OyunSozuk3

Şimdi de var ben şu an fil seviyorum birazdanda banyo yaptırcaö

August 19, 2017

MR03HAPPY

Naruto hayranisin sanirim

August 9, 2018

Denise127664

Naruto redan rasengan

September 6, 2018

MR03HAPPY

OyunSozuk3

August 9, 2018

zehra910785

Hahahah dolingoda her şey olabilir sen bir fil bile olabilirsin

July 21, 2017

Melisa357281

Aynen

November 16, 2018

selin_seli

Benimde 3 tane uçan mor ineğim var

November 29, 2017

Aye1184066

Doulingo cok iyi okulda ogrenmedigim kelimeleri burada ogreniyorum

May 6, 2017

mer99392

Selamun Aleykum

December 16, 2017

emine981878

Bir oncekiyle ne farki var

July 21, 2018

rem602041

Bizim de herşeyimiz var fil bile yani

January 30, 2019

aymina0

y. can 92 diğer cümleler tekilde ondan bu cümlelerde s eki olmasının sebebi çoğul olmasıdır anladınımı anladınmı diye sorarken seni aşalamak istemedim yanlış anlama eğer anlarsanda özür dilerim

January 2, 2017

ilkay478641

Oki

August 30, 2017

MertcanHas1

Evet

February 27, 2018

miraa54

bizde filler var dedim yinede oldu

November 26, 2017

MertcanHas1

Evet

February 27, 2018

HSEYN546976

Bizim fillerimiz. nasıl? Bu şekilde olmaz mı? Veyahut böyle yazılırsa türkçe çevirisi nasıl olur?

March 29, 2018

NesibeMurat

Hic bir sey anlamadım

April 24, 2018

Denise127664

Fil olunca filler oluyor ama gazete gazeteler olunca hata veriyor. Gazete cogul olabilir

September 6, 2018

AlperEnezO

'Filler bizde' neden kabul etmedi? I have ; bende ve benim var anlamlarına geliyor diye biliyorum

October 5, 2018

muhammet723707

devrik cümle kurunca kabul etmiyor garip

October 21, 2018

halil455761

Yanlış

December 29, 2018

Kaankrcn35

We yerine our olmasi gerekmiyor mu ? Our bizim demek.

January 9, 2019

Ceyda179329

Benim bir sürü filim var zaten dhudbddb te Allah'im yaa

January 26, 2019

Fatih248393

Kaç kere ayni cümle filler bizde die düzeltildi simdi de yaziyorum kabul etmiyor şaka gibi

January 29, 2019

TanEr767552

Burda filler çoğul ama s her zaman coğul yapmıyor kelimeyi nasıl anlayacağız çogul yapıp yapmadığını

March 9, 2019

FaritGaybu

Bizim filimiz var dedigi olmuyormu

April 4, 2019

altinkiztv

Bizim kelimesi yoktu orda

May 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.