"We have elephants."

Çeviri:Bizim fillerimiz var.

4 yıl önce

75 Yorum


y.can92

bundan onceki orneklerde basina the koymadigi icin 's takisi olanlari tekik olarak cevirdi bu cumlede neden cogul olarak cevirdi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aitlik içeren cümleler için değil o. diğer fiiler için.

4 yıl önce

xxx.zeynep.xxx

We have elephants diyince elephantsın başına the koyunca çogul olması gerekmiyormuydu

3 yıl önce

sinemselin4

Gerekmiyordu. Sonuna s koyunca gerekiyor

2 yıl önce

minecraftmehmet

yo elephants böle olmaz:the elephants çoğul olmaz

2 yıl önce

aymina0

s eki çoğul bir kelimedir unutma

1 yıl önce

glbahatkes

İsmin sonuna s gelirse çoğul olur

8 ay önce

ecebravo

Vay bee gelecekte filler demi evcil olacaktı:))))))

1 yıl önce

OyunSozuk3

Şimdi de var ben şu an fil seviyorum birazdanda banyo yaptırcaö

1 yıl önce

Mustafa194575

Naruto hayranisin sanirim

4 ay önce

Denise127664

Naruto redan rasengan

3 ay önce

Mustafa194575

OyunSozuk3

4 ay önce

zehra910785

Hahahah dolingoda her şey olabilir sen bir fil bile olabilirsin

1 yıl önce

Melisa357281

Aynen

3 hafta önce

Aye1184066

Doulingo cok iyi okulda ogrenmedigim kelimeleri burada ogreniyorum

1 yıl önce

miraa54

bizde filler var dedim yinede oldu

1 yıl önce

selin_seli

Benimde 3 tane uçan mor ineğim var

1 yıl önce

mer99392

Selamun Aleykum

11 ay önce

MertcanHas1

Evet

9 ay önce

HSEYN546976

Bizim fillerimiz. nasıl? Bu şekilde olmaz mı? Veyahut böyle yazılırsa türkçe çevirisi nasıl olur?

8 ay önce

NesibeMurat

Hic bir sey anlamadım

7 ay önce

emine981878

Bir oncekiyle ne farki var

4 ay önce

Denise127664

Fil olunca filler oluyor ama gazete gazeteler olunca hata veriyor. Gazete cogul olabilir

3 ay önce

AlperEnezO

'Filler bizde' neden kabul etmedi? I have ; bende ve benim var anlamlarına geliyor diye biliyorum

2 ay önce

muhammet723707

devrik cümle kurunca kabul etmiyor garip

1 ay önce

DiLaRa212018

İyi

2 yıl önce

aydin578089

Sacma

2 yıl önce

aymina0

y. can 92 diğer cümleler tekilde ondan bu cümlelerde s eki olmasının sebebi çoğul olmasıdır anladınımı anladınmı diye sorarken seni aşalamak istemedim yanlış anlama eğer anlarsanda özür dilerim

1 yıl önce

ilkay478641

Oki

1 yıl önce

MertcanHas1

Evet

9 ay önce

zubist

biziz fillerimiz var dediğim için yanlış kabul edildi ulan klavye

1 yıl önce

Semih.Baykara

yaw ses kaydında We have elephant diyor ama cevap We have elephant n'olur buna birşey gelsin

1 yıl önce

beyzakaplan2007

sürekli -s takısını unutuorum ne yapmalıyım

1 yıl önce

umut934496

Ya babam s eki

1 yıl önce

BerozyOyun

Bizim evde de maymun var.

1 yıl önce

Muharrem309746

Good

1 yıl önce

YoYoKardel

bizimde dinazorumuz var :)

1 yıl önce

TARIKAPAYDIN

filimiz var diye cevrilemez mi?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Filimiz var" derseniz tek bir filiniz olduğu anlaşılabilir.

"We have an elephant."

1 yıl önce

ZeynepNisa913737

filleri var vayyyyy 1 tane değil bir sürü

1 yıl önce

englishfunn

bizim de dinazorumuz varr :)))

11 ay önce

sawash23

“Bizim fillerimiz mevcut“ dedim kabul etmedi... ha ha ha... çok güldüm :))

4 yıl önce

Rashida72

I just started learning Turkish. I looooooove it. Please I need help ... what is the difference between bizde and bizim. It's sooo confusing for me ... And if there is any website that can help me with the prononciation, that will be great ... Thanks :)

4 yıl önce

Saviel_
Saviel_

It's good that you love learning Turkish. Many language learners don't prefer it in the first place. :) I don't know anything about a pronunciation site but I can tell you about the difference between "bizde" and "bizim". "Bizim" literally means "our/ours". For example; "This is my house." is translated as "Bu benim evim." or "This house is mine." is translated as "Bu ev benim." . "Bizde", however, literally means "... is with us". For example; "We have the plate." is translated as "Tabak bizde." . "Bizde" is used when you are referring to a certain plate (which is indicated by the article "the" in English). Turkish doesn't have articles so it expresses the certainty this way. If you are talking about a peculiar thing, you should use "bizde etc.". If you are referring to a random thing, then you should use the phrase"Bizim - noun+possessive suffix - var.". Here are two examples for you:

e.g. We have a book. > Bizim kitabımız var. e.g. We have the book. > Kitap bizde.

So if you're talking about a random book, then you should use the first example. But if you're talking about a specific book, then you should use the second example.

"Var" means "present" in Turkish. So in the first example, you're basically saying: "Our book is present." . In Turkish there isn't an equivalent of the verb "to have", so it uses a phrase like this. Also note that in Turkish, if you are using possessive pronouns, then you also have to add a possessive suffix to the nouns that you are talking about. For example, if you want to say "My house", you should say: "Benim evim / Benim (my) ev(house)-im(possesive suffix for "ben (I))". For "our house", you should say: "Bizim evimiz / Bizim(our) ev(house)-imiz(possessive suffix for "biz (we))"

PS: "de/da" suffix in Turkish indicates a presence. So "biz + de " means "... is with us".

Here's the chart of the other possessive pronouns for you:

Benim/Senin/Onun --- Bizim/Sizin/Onların

(I hope my explanation is clear. PS: I'm a native Turkish speaker.) :)

4 yıl önce

Nisa1183

Biz fillere sahibiz olmaz mı?

2 yıl önce

menure9

Olur. Aslında normal çevirisi öyle.

1 yıl önce

Nutella901349

Mantiken olmasi gerek ama fillerimiz var daha kısa ve kolay

2 yıl önce

Nisa1183

Mantıksız felan değil. Kısa ve kolaylık önemli değil burada, doğru olması önemli.

2 yıl önce

nezrin825041

xosuuz geldim bundan yani bu proqramdan

2 yıl önce

xkadiruguz

Evcil mi evde mi besliyonuz jahwbdbd

2 yıl önce

isimsiz03

vallahi saydım 14 kere söyledikten sonra elephants ı kabul etti ya ben sizinn

2 yıl önce

elif489318

Yazan cümleyi okumanı istediğinde telefondaki sesi tekrar telefona dinlet Ben oyle yapiyorum ben çünkü benim sesimi anlamıyor

1 yıl önce

isimsiz03

ya lingot verin ya

2 yıl önce

SudeNaz623593

Bizim değil onarılmış belli çünkü bizim 1 tane dilimiz bile yok evde beklemiyoruz . Saçma sapan şeyler . Onun fili var ne ya diğer cümlede gördüm . Allah aşkına beynim crash verdi !!!.

2 yıl önce

zeynope

çok saçma

2 yıl önce

trkyaycet

Hatalı soru

2 yıl önce

zeynepsevim06

Bizim fillerimiz sanki niye olmaz ki . Anlamadım

2 yıl önce

ramazanakbulut0

bizim fillerimiz var . :yok artık :D

2 yıl önce

jackraymondx

Fillerimiz var dedim zaten illaki bizimi koymak zorundamıyım sizin fillerimiz var gibi birşeyin olması zaten mümkün değil başka zaman gizli özneyi görebilirken bu sefer görmedi, demek ki her seferinde bizim sizin onun vesaire gibi yazamamız gerekecek.

2 yıl önce

Gksu804490

Dualingo programinin tamamen işe yaradigini düşünmüyorum

2 yıl önce

melek142526

Offf filleri gotlerinemi sokuyolar nerde besliyolar

2 yıl önce

Tunahan005

bir geçemedim.... hay ben böyle işin anasını..................

1 yıl önce

MuratcanAt4

Evcil filler

1 yıl önce

ElifYarenS

Biz file sahibiz.Cümlesini neden kabul etmiyor?-s ekimi geliyor?

3 yıl önce

20218248186

Ewt

3 yıl önce

kemalcizik

filler bizim de olabilir

3 yıl önce

Yusra.kedi.01

Bizim filimiz var yazdım kabul etmedi,normal olarakktann.d.d

3 yıl önce

trkyaycet

Amcıklar sizi

2 yıl önce

ehsankakaei91

why not "biz filler varımız" ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

because that is how it is :) you shouldn't add suffixes to var.

"We have X" is translated as "Bizim X'imiz var"

"I have X" is translated as " Benim X'im var"

etc

4 yıl önce

ibrahimahi2

We have the X olursa peki?

4 yıl önce

Aaytek

varı koymasak nolur ya

4 yıl önce

20218248186

Dusun bakalim bizim fillerimiz cumle olmuyor var i eklemessek olmaz

3 yıl önce

canango

Var koymazsan anlam bozulur

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.