Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We have elephants."

Çeviri:Bizim fillerimiz var.

0
4 yıl önce

18 Yorum


y.can92

bundan onceki orneklerde basina the koymadigi icin 's takisi olanlari tekik olarak cevirdi bu cumlede neden cogul olarak cevirdi ?

22
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aitlik içeren cümleler için değil o. diğer fiiler için.

14
Cevap ver4 yıl önce

aymina0

s eki çoğul bir kelimedir unutma

3
Cevap ver1 yıl önce

glbahatkes

İsmin sonuna s gelirse çoğul olur

0
Cevap ver4 ay önce

ecebravo

Vay bee gelecekte filler demi evcil olacaktı:))))))

5
Cevap ver1 yıl önce

OyunSozuk3

Şimdi de var ben şu an fil seviyorum birazdanda banyo yaptırcaö

1
Cevap ver11 ay önce

Mustafa194575

Naruto hayranisin sanirim

0
Cevap ver5 gün önce

Mustafa194575

OyunSozuk3

0
Cevap ver5 gün önce

zehra910785

Hahahah dolingoda her şey olabilir sen bir fil bile olabilirsin

0
Cevap ver1 yıl önce

Aye1184066

Doulingo cok iyi okulda ogrenmedigim kelimeleri burada ogreniyorum

2
Cevap ver1 yıl önce

miraa54

bizde filler var dedim yinede oldu

0
Cevap ver8 ay önce

selin_seli

Benimde 3 tane uçan mor ineğim var

0
Cevap ver8 ay önce

mer99392

Selamun Aleykum

0
Cevap ver7 ay önce