1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have elephants."

"We have elephants."

Çeviri:Bizim fillerimiz var.

February 12, 2014

26 Yorum


ecebravo

Vay bee gelecekte filler demi evcil olacaktı:))))))


thepowerofUwU

Şimdi de var ben şu an fil seviyorum birazdanda banyo yaptırcaö


selin_seli

Benimde 3 tane uçan mor ineğim var


semaezgi

Sjdjsjjsksjsksjzoaksj


Aye1184066

Doulingo cok iyi okulda ogrenmedigim kelimeleri burada ogreniyorum


englishfunn

bizim de dinazorumuz varr :)))


semaezgi

Bizim uçan atımız var boynuzsuz


aymina0

y. can 92 diğer cümleler tekilde ondan bu cümlelerde s eki olmasının sebebi çoğul olmasıdır anladınımı anladınmı diye sorarken seni aşalamak istemedim yanlış anlama eğer anlarsanda özür dilerim


emine981878

Bir oncekiyle ne farki var


rem602041

Bizim de herşeyimiz var fil bile yani


Deniz470497

fil beslemeyende ne bilim mdkxmmdkxmdk


EGE-HIZ

elephant dedi elephants demedi ki


merinet19

Keşke böylesi güzel bir uygulamada kaydettiğimiz sesi dinleyebilsek


samet791847

Duolingo plus hediye bir yıllık 1000 like gelirse


samet791847

Bizimde birsürü penguenimiz var


Ravzaaa3

Have koymayi unutmusum


Hasan_izmir

Ses kaydı berbat. Seslendiren bu bayan (düşük ses modunda) her seferinde "s" leri yutuyor. Onun yüzünden kaç kere hata yaptım. Ayrıca "dog" ile "duck" kelimelerini ve "men" ile "man" kelimelerini karıştırıyor. Bu seslendirmenin değişmesi lazım. Sadece bu kişiyi anlayamıyorum. Bunun yüzünden hiç bir testi tam doğru tamamlayamıyorum.


HabibeErdo2

Beni takip edin takipe takip yapıyorum


Sara193657

Ebs (enes batur fanları)beğensin...


Sara193657

Ebs (enes batur fanları) beğensin. . .


elif_1273

o da birşey mi benim ejderham var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.