"Esgehtihnengut."

Çeviri:Onlar iyiler.

2 yıl önce

7 Yorum


Umut502667
Umut502667

Moderatör arkadaşlar, Almancadaki Türkçe çeviri problemini halledemediler gitti.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

neden bahsediyorsunuz?

2 yıl önce

Umut502667
Umut502667

Cep telefonundan derslere katılan arkadaşlar, Almanca servisinde Türkçe çevirileri göremiyorlar. Bilgisayardan bağlanırsanız problem yok, çeviriler gözüküyor. İngilizce servisinde gözüken çeviriler, Almancada gözükmüyor. Bu problemi halletsek Duolingo çok daha verimli olacak. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.

2 yıl önce

Kutay19

Ne demek istiyor?

2 yıl önce

lermin1

İki kere "İyiler " yazdım raporladım , kabul etmedi. Türkçe'de gizli özne var.

11 ay önce

aydinvs
aydinvs

"Onlar iyi" de kabul edileli. Türkçede illa ki ler lar kullanılmıyor.

3 ay önce

alipak9

Geht gitmek fiili ddgilmi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.