"Mi az?"

Fordítás:What is it?

February 12, 2014

8 hozzászólás


atomjani

A this "ez" és nem "az" szerintem.


fectroll

What is that. - Mi az. Szóval jól gondolod.


kobaksz

What is it? az miért jó? Az nem azt jelenti hogy Mi ez?


oregkvinto

egyszer már behúzott a csőbe a program this-re azt írtam hogy az természetesen nem fogadta el!most nem jelöltem be jó válasznak,erre kidobta hogy a this jelentése az is lehet!most mi van?


Bla489513

Nincs az ajánlatban a megfelelő szó!


Timi139279

A felsoroltak között nincs is "it".


kovigabi78

nincs a válaszokban az "it" de a "this" benne van és elfogadja. Légyszíves javítsátok!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.