Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I make tea."

Çeviri:Ben çay yaparım.

4 yıl önce

18 Yorum


yunusovey

Cay yapilmaz demlenir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o daha çok "brew"

4 yıl önce

ya-5

siz hepsini biliyorsunuz

2 yıl önce

EzgiDemir300070

bu siteyi kim kurdu

1 yıl önce

esrazra1

yunusovey çay yapılır atalarımız dan beri söz kullanılır

11 ay önce

bunny4538971

Daha çay yazamayan biri için ağır sözler

9 ay önce

zmatakan

çay erdal bakkalda içilir

2 yıl önce

beyza809754

Benim adım da beyza nur ingilizce dersim hep yüz altıncı sını fa gidiyorum fakat sorduğunuz her seye catir catir cevap veririm sorularinizi buyuk bir umutla bekliyorum

2 yıl önce

bunny4538971

manisada mı okuyorsun

9 ay önce

atahankl

bana çay gerekli olmayacakmı

2 yıl önce

EminYurtgl

orada gerekli dedi ya cay yapmaliyim dedim cay yaparim cikti ??

2 yıl önce

mamibambik

yunus emre sop doğru söylüyorsun.

2 yıl önce

beyaz66

ben çay hazırlarım ben çay yaparım aynı değil mi

2 yıl önce

yusufx

benim çay yapmam gerek Böyle yazdım :D

2 yıl önce

busenurerol

make kelimesinin anlamını altında gerekli diyor cevap olarak yaparım diyor saçma

1 yıl önce

yk1wGS

Çay yaparım dedim olmaz dedi çay demlerim olması lazım dedi ama make yapmak demek demlemek demek değil ki

1 yıl önce

esrazra1

yunusovey atalarımız hep çay yapıyım derdi

11 ay önce

demirrrofficial

Eline saglık topragım

9 ay önce