1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I make tea."

"I make tea."

Çeviri:Ben çay yaparım.

February 12, 2014

24 Yorum


yunusovey

Cay yapilmaz demlenir


zmatakan

çay erdal bakkalda içilir


tugce7070

Yeni kelimeler öğrendim. MUTLUYUM


remnaz50

Bu mesaja bakan arkadaş takipleşelimmi lüüüütfeeeeen :)))))


muhamedhaktanbas

I eat tea diye anlaşılıyor ses :)


YaarGngren

Söylerken I make a tea şeklinde anlaşılıyor bu şkilde yazınca doğrusu I make tea diyor


MuhammedMa5745

Yavaş söylerken " I make a tea" diyor, yani bir az zorlukla diyor. Bir hata olmuş belliki, amma hızlı söylerken "a" demiyor. İkisini de dikkatle dinledim arkadaşlar. Küçük bir hata olmuş. Bir az dikkat ve odaklanma gerektirir.


HafizeBilg1

Bayağı basitmiş


MerveKanat7

Make cümlede kullanıldığı yere göre değişir yemek yapıyorsan i make cook dersin ve yemek pişirmekle aynı anlamı TAŞIR.Brew de olur ama aklınızda olsun yani yanlış değil


mamibambik

yunus emre sop doğru söylüyorsun.


yk1wGS

Çay yaparım dedim olmaz dedi çay demlerim olması lazım dedi ama make yapmak demek demlemek demek değil ki


delal437577

Bana çay gerek olamaz mı? Make gerekli anlamındada kullanılıyor.


hilal341006

Cay yaparim. Yazdim. Illa ben koymak cok sacma yaparım demek ben demek zaten


Basak206762

Yeni verilen kelimelerin anlamı ile birlikte he/she ile kullanılanımın da yani make/makes gibi durumunuda açıklama kısmında verebilirseniz yardımcı olacağını düşünüyorum


Mehmet_Selim-03

E yap da içelim o zaman sporcu abi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.