1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I make tea."

"I make tea."

Çeviri:Ben çay yaparım.

February 12, 2014

5 Yorum

Konu önem sırasına göre

yunusovey

Cay yapilmaz demlenir

February 12, 2014

Selcen_Ozturk

o daha çok "brew"

May 1, 2014

zmatakan

çay erdal bakkalda içilir

August 4, 2016

yk1wGS

Çay yaparım dedim olmaz dedi çay demlerim olması lazım dedi ama make yapmak demek demlemek demek değil ki

June 10, 2017

delal437577

Bana çay gerek olamaz mı? Make gerekli anlamındada kullanılıyor.

August 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.