Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I make tea."

Çeviri:Ben çay yaparım.

0
4 yıl önce

18 Yorum


yunusovey

Cay yapilmaz demlenir

14
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o daha çok "brew"

10
Cevap ver14 yıl önce

ya-5

siz hepsini biliyorsunuz

0
Cevap ver2 yıl önce

EzgiDemir300070

bu siteyi kim kurdu

0
Cevap ver1 yıl önce

esrazra1

yunusovey çay yapılır atalarımız dan beri söz kullanılır

0
Cevap ver9 ay önce

bunny4538971

Daha çay yazamayan biri için ağır sözler

0
Cevap ver7 ay önce

zmatakan

çay erdal bakkalda içilir

4
Cevap ver2 yıl önce

beyza809754

Benim adım da beyza nur ingilizce dersim hep yüz altıncı sını fa gidiyorum fakat sorduğunuz her seye catir catir cevap veririm sorularinizi buyuk bir umutla bekliyorum

1
Cevap ver2 yıl önce

bunny4538971

manisada mı okuyorsun

0
Cevap ver7 ay önce

atahankl

bana çay gerekli olmayacakmı

1
Cevap ver2 yıl önce

EminYurtgl

orada gerekli dedi ya cay yapmaliyim dedim cay yaparim cikti ??

0
Cevap ver2 yıl önce

mamibambik

yunus emre sop doğru söylüyorsun.

0
Cevap ver2 yıl önce

beyaz66

ben çay hazırlarım ben çay yaparım aynı değil mi

0
Cevap ver2 yıl önce

yusufx

benim çay yapmam gerek Böyle yazdım :D

0
Cevap ver2 yıl önce

busenurerol

make kelimesinin anlamını altında gerekli diyor cevap olarak yaparım diyor saçma

0
Cevap ver1 yıl önce

yk1wGS

Çay yaparım dedim olmaz dedi çay demlerim olması lazım dedi ama make yapmak demek demlemek demek değil ki

0
Cevap ver1 yıl önce

esrazra1

yunusovey atalarımız hep çay yapıyım derdi

0
Cevap ver9 ay önce

BurnunuPud

Eline saglık topragım

0
Cevap ver6 ay önce