1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I support him."

"I support him."

Fordítás:Támogatom őt.

February 12, 2014

19 hozzászólás


peter.birk

Mert akkor help lenne.


meszaros2060

Az itt a baj hogy sokan a magyar nyelvant sem ismerk,nem hogy az angolt.


BereczVivi

Jaj egyetertek !!!


Harga

"I support him/her." - Támogatom őt. ; "I support them." - Támogatom őket. ; "I support it." - Támogatom. (Akármi is az.)


evairenpinter

Támogatom. A könyv, a beszélgetés ... az előzmények alapján kiderül kiről van szó. Ha meg nem egyértelmű, az ember rákérdez. - Itt olvastam valahol, ezek amerikai mondatok magyarra fordításai, tehát az élő köznyelvből vették őket.


obszidian

Egy szövegkörnyezetéből kiemelt mondat nem biztos, hogy önmagában értelmes, vagy egyértelműen értelmezhető.


Harga

Ez így igaz. Szerencsére Duótól így is sokmindent megtanulhatunk.


JnosKolesz2

Igen. Ez így van. Az egyik Pap például szt mondta,ő a bibliábol be tudja bizonyítani azt is,'hogy nincs Isten... Letakarta az egyik vers előzményeit,,...és az volt oda írva:,'nincs Isten. A teljes vers úgy szól:A bolond azt mondja,nincs Isten.


Davidlovas

Nekem ezt is el fogata: Én támogatom őt


BereczVivi

Het igen ugy is jo tamogatom/de ot ez csak ugy jon ki


SmuelSoma

Ez lenne az eredeti fordítás és van mikor ragaszkodnak hozzá. Most nem, mert ilyen kedvük van.


csabesz3

Ne szórakozzatok jó! Szerintem direkt csináljátok. Gratula!!!


robital

I support him. Lefordítom : támogatom őt. Nem jó! A jó válasz : Támogatom. Hmm


Harga

mit - what ; azt - that ; him - őt (és szövegkörnyezettől függően sok mást is, de mi köze van a feladathoz?)


bandirek

Az is helyes megoldás, hogy támogatom a férfit. Elfogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.