Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir kızım."

Çeviri:I am a girl.

4 yıl önce

48 Yorum


guncicek

I am girl kabul etmiyyor

3 yıl önce

Gulsum736875

Cunki a bir anlamini veriyor eger oyle yazsan Ben kizim anlamini verecek ancak o bizden Ben bir kizim cumlesini istiyor

8 ay önce

eyll694872

Bende de öyle oldu Gün Çiçek

2 yıl önce

baris777395

Evet yâaa

1 yıl önce

AslSert2

A yı yazmamışın da ondan ben kızım değil ben BİR kızım diyorrr

8 ay önce

nuri857263

Dikkat etmemisim

1 hafta önce

nilsuergul.67

"A" harfini kullanmayi unutmussun.I am A girl

3 yıl önce

Ece394412

Aynen

6 ay önce

HakanKTR

I'm an girl yazdım tühhh :D herşeyi n harfi bitirdi poff..

3 yıl önce

pisipisi.

Aynn bende ı am girl yazacağıma ı am yazdım

3 yıl önce

pisipisi.

İsmimi pisipisi yaptım çünkü bütün isimler kullanılmış

3 yıl önce

eyll694872

Öyle olur tabi

2 yıl önce

Gulsum736875
8 ay önce

RamazanDem5

ı değilde Ì`mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede kucuk olan i, buyuk olan I. büyük i ya da kucuk I yok

4 yıl önce

Hakanzgen1

doğru telafuz da etsek yanlış algılıyor

3 yıl önce

EnesKaraka1

A illede olmalimi

3 yıl önce

duru927879

I am a girl. Yazdım yanlışlıkla yaw uff

3 yıl önce

UurUmut

I am an girl neden olmuyor

3 yıl önce

elif.tas

Neden i am girl degil de i am a girl

2 yıl önce

Ayhanksmet

ne far eder ki

2 yıl önce

emir851988

Aynen

2 yıl önce

ZeynepSude293079

A yazmadım

2 yıl önce

EcrinYasar

A yazılmazssa cümlenin anlamı bozuluyor programda kabul atmiyor

1 ay önce

ismaillsarac

Za

2 yıl önce

Zeynelbayhan

bu olmuyor

2 yıl önce

Rabia202213

I am null girl dedi null boş demek değil mi

2 yıl önce

nisa513685

A yi nasi yapicaz

2 yıl önce

ShamAlShareef360

hpf

2 yıl önce

ShamAlShareef360

gfgg

2 yıl önce

ismail743563

neden İ am yerine my kullanamiyoruz?

2 yıl önce

BEYZAta

burda kızın altında me de yazıyo

1 yıl önce

mustafa281422

Hay harfine basliyim

1 yıl önce

hiranur7jasika

aynen

1 yıl önce

zeynep27622

I a girl yazmisin kabul etmiyo

1 yıl önce

SeydaUlusa

Bence de haklisin

1 yıl önce

smeyye831468

I a girl de oluyor

1 yıl önce

Ceren742068

Ben de doğru

1 yıl önce

BERKAYAKSO10

Vcyfcy

7 ay önce

FatmaDadag

Ben yanlış cvp verdim ama doğru çıkıyo nasıl bi uygulama bu

1 ay önce

erkin76

I a girl olmasi gerekmiyor mu ???

3 yıl önce

Meryemddgn

"Am,is,are" takıları kişi nitelemesidir, bunun için kullanılması zorunludur

Örneğin ;

She İS .. They ARE .. I AM ..

3 yıl önce

_Basak_

I am a girl olması gerekirdi. 'am' yardımcı fiildir.

3 yıl önce

hejaceren

I am a girl olması gerekiyor

3 yıl önce

ZeynepSude293079

Am sahiplik eki oluyo oyüzde olmalı sen am ı unutmuşsun .

2 yıl önce

ertugrulegesaran

ı am a girl diyince kabul etmiyor

4 yıl önce

AsLaNSavasmaN

ı yok ki ingilizcede tabiki kabul etmez...

4 yıl önce

SGedz

Doğru dedin

3 yıl önce