1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He eats anything."

"He eats anything."

Μετάφραση:Αυτός τρώει τα πάντα.

October 4, 2016

4 σχόλια


pantelidisnikos1

Το τα πάντα είναι το everything και όχι το anything που σημαίνει οτιδήποτε.Μήπως κάνω κάποιο λάθος;;;;;;;;;


Pwlina-Pan

Όντως! Είναι λάθος η μετάφραση;;


MadisonDM

He eats anything = 'Ο,τι και να του δώσεις θα το φάει (αυτό που συνήθως εννοούμε με τη φράση "Αυτός τρώει τα πάντα" ) He eats everything = Τρώει όλο το φαγητό


IIfh2

"Αυτός τα τρώει όλα." Γιατί είναι λάθος!!!!!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.