A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He has to place the glass on the right."

Fordítás:A poharat a jobb oldalra kell tennie.

4 éve

33 hozzászólás


GyrgyFarka1

A helyes megoldást nem fogadta el, mert a program szerint "t" nélkül helyes a "poharat" szó :P

4 éve

bolasso
bolasso

Így igaz! Valóban t-nélkül nem fogadja el, de majd biztos kijavítják... :)

4 éve

nandor.nag

Már most "különleges" mondatokat kellene precízen fordítani. Ilyesmiket jóval későbbre várnék.

4 éve

attila.pap

Oldara... az mi???

4 éve

aptg.gabi

régi (öreg) menyasszony! :D

4 éve

IldikDobai

haha :D

3 éve

GzaSzab

Tennie helyett azt írtam, hogy raknia, erre elkaszált.Akkor most ki a hülye: én vagy te(07.17)

4 éve

Tengelic

Miért írtál "rakni"-t? Ne haragudj, de én legfeljebb a szénát raknám... A poharat inkább tenném. :)

4 éve

Metatron36

És? U.i. Vajon naponta hányszor hangzik el az magyarországon hogy "azt rakd oda" ? Szerintem elég sokszor, csak az én munkahelyemből kiindulva.

4 éve

Tengelic

A beszélt és az írott nyelv sokszor nem ugyanaz. (+ gondolom, nem poharakat pakolgattok az asztalokra... ;) )

4 éve

Ildiko_Kovacs

Tedd, rakd, pakold, tök mindegy, nem ez az angol tanulás lényege, hanem hogy beszélj és érts, a többi csak lényegtelen játék.

4 éve

ImreNoemi10

Pontosan ezt forditottam, csak elhelyezes helyett athelyezest irtam. Az miert nem jo?

3 éve

71eva43

Jobbra kell tegye az üveget....nekem ezt nem fogadta el, helyette ezt tartja a helyes megoldásnak: Jobbra kell tegye a az üveget :) Lehet velem van a baj, hogy nem így beszélek? :))

3 éve

GyurisNomi

Magyartalan...

6 hónapja

RodeZita1

A jobb oldalra kell elhelyeznie a poharat. Nem helyes ?

1 éve

atomjani

A pohár helye a jobb oldalon va. Ez mért nem jó?

4 éve

KeleViktoria

Mert nem ezt jelenti a mondat :D

4 éve

pappeter79

egyenes válasz :)

4 éve

Metatron36

:D

4 éve

bolasso
bolasso

Mert a "He has to place..." jelentése: Kell helyeznie/raknia valamit (ezesetben a poharat).

4 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Az oké hogy ezt jelenti, de eddig még nem találkoztam ilyennel, még hasonlóval sem...hogy került ez ide ilyen hirtelen :/ Honnan kellene tudnom hogy ez így együttesen "ezt" jelenti :/

3 éve

kinsfolk

Én azzal kevertem össze, hogy van helye hogy a poharat jobbra tegye. :) "He has to place" - birtoklás, bár akkor minek oda a "to". Ez most nálam a hangos gondolkodás. ;)

3 éve

Ildiko_Kovacs

He has to place jelentése: helyeznie kell, a have to mindenesetben azt jelenti kell valamit csinálni, I have to go, mennem kell, stb. He has place jelentése: van helye. I have a cat, van egy macskám, stb.

3 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Mivel már átjutottam a témán, valószínűleg már tudom..... A kérdésem nem az volt hogy mit jelent, hanem hogy eddig miért nem találkoztunk vele. Ráadásul nekem a téma frissítésbe tette bele, előtte sose került elő ez a mondat.....gondolom ha nekem is új volt, (mert nem vagyok nagy angolos, azért vagyok itt), másnak is épp akkora meglepetés ez az elvileg "már tudnom kéne hogy a have to, az valamit kell csinálni".

3 éve

Lona08

ezt a szart...

2 éve

Ildiko_Kovacs

el kell helyeznie jobbra a poharat El kell helyeznie a poharat jobbra. Javitsátok már ki a programot, mert ennek igy tényleg nincs értelme, teljesen jó megoldásokat vet el. Jobban tudok angolul, mint Ti magyarul, ez már biztos huh kezdem elveszíteni a kedvemet és a türelmemet is.

4 éve

Ferkoo
Ferkoo

akkor segíts a fejlesztésben bejelentésekkel!

4 éve

Ildiko_Kovacs

Ezen a feladatsoron majdnem mindig jelentettem, de tényleg nem azért vagyok itt, hogy magyarul tanitsam őket, hanem ők vannak itt, hogy segitsenek gyakorolni az angolt. MÁr túl vagyok rajta, megcsináltam a szintugrót, és azóta is először azt csinálom meg, utána már nem idegesit annyira, ha elveti a helyes forditásokat.

4 éve

GraslM

Néha tényleg bosszantó, de mi is segíthetünk a fejlesztésben, elvégre ingyen tanulhatunk angolul.

4 éve

Nitram.
Nitram.

Ott a pont. Kapsz egy lingot-ot.

4 éve

sherx
sherx

Ha annyira jól tudsz angolul mint más magyarul mit görcsölsz itt a belépő szinten ? Ha annyira idegesít, húzz el, senki se kényszerít . Megleszünk nélküled .

4 éve

Ildiko_Kovacs

Bocsánat, észre sem vettelek:)

4 éve

Fogatlan08

Már elnézést mert öregnek tűnik de bölcsnek nem 1: Maga miért henceg? 2: Nem illik így beszélni másokkal , hogy nem látlak mert 1: Rosszul esik 2: Rossz benyomást tesz másokra nézve. Elnézést a kioktatásért de én vagyok a célpont az osztályban mindenkinek úgyhogy éncsak tudom (már elnézést ha ez hencegésnek számít) :-)

1 éve