"O bir memur."

Çeviri:He is an officer.

4 yıl önce

13 Yorum


AykutEmre

Officer yerine civil servant dedim kabul etmesi gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır. officer genel anlamda memur demek, kamu hizmetlisi olmak zorunda değil.

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Hayır.

"Official" genel anlamda "memur" demek.

"Civil servant" genel anlamda "memur" demek. Ama her "official" "civil servant" değil.

"Officer" genel anlamda "subay" demek.

Ama "police officer" "polis memuru" demek.

Bazen Türkiye deki memurlar özel sektörde çalışıyorlar mu? Ya da kamu hizmetlisi olmak zorunda mu?

2 yıl önce

GoncaRabia

official niye olmuyor?

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

olur

2 yıl önce

ErsinDogan

employee neden olmadı

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çünkü "employee" daha genel bir kelime. Mesela Walmart'dakı satış kişi "employee" ama "memur" değil.

2 yıl önce

m-u-s-t-i

He is a officer dedim yanlis dedi nede a degilde an kullanildi he is an officer fark ne ?lutfen cevap :(

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Sesli harfın önünde "an" - AN Officer - "O" sesli

Ünsüz harfın önünde "a" - A Book - "B" ünsüz.

Ve sessiz ünsüz önünde de "an" - AN hour. Hour'dan "H" sessiz.

Başka fark yok, a ve an aynı demek.

3 yıl önce

javert35

Clerk neden olmuyor

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çünkü her "clerk" "official" değil, hem de her "official" "clerk" değil. https://en.wikipedia.org/wiki/Clerk_(disambiguation)

2 yıl önce

receptoklu

c'est mon patron ne demek yav. hangi dil bu .. ben ingilizce ogreniyordum en son?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Fransızca

O patronum.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.