"Theymixwaterandmilk."

Fordítás:Vizet és tejet kevernek össze.

4 éve

41 hozzászólás


Balna1988
Balna1988

én fordítva írtam: összekeverik a tejet és a vizet. és nem fogadta el. Ne legyen már ennyire szigorú

4 éve

Mierella

véletlenül én is :S

4 éve

Szalokimarton

azért mert az olyan mintha a tinta ecet lenne, a tinta meg ecet.Most csak írtam egy példát. (Remélem értitek miről beszélek)

2 éve

nyusziagyar

Ez a példálózás éppen nem sikerült. XD

2 éve

gabocamano

Nem, nem értjük, mert a magyarban ugyanazt mondod Kedvesem, vagy talán a magyarral nem értesz egyet?

2 éve

fanto9000
fanto9000

Be kell jelenteni és szerintem elfogadják. Én már megtettem.

3 éve

ViolaGspr

Az a problem, hogy azt gondolják, hogy összekeveritek a két szót. Mintha azt gondolnátok, hogy a water tejet jelent és a milk pedig vizet

1 éve

Neomien
Neomien

A megjegyzések alapján sok mindenkinek gondot okoz a szavak sorrendjének nem felcserélhetősége. Gondoljatok bele, hogy ezt egy program értékeli ki: "water" -> víz, "and" -> és, "milk" -> tej sorrendben. Ha ti erre a magyarul szebbnek tűnő "tejet és vizet" írtok be, akkor a program szerint ti rosszul fordítottátok, hiszen water = tejet, milk = vizet fordítást adtatok meg neki, amely egyértelműen hibás. (sajna ez a gépi logika) Másik gyakori tévedés a "kever" helyett a "kavar" szó használata: nos a "kavar" szó nem jelent összekeverést, még népies vagy tájszólás használatban sem, emiatt rossz fordítás. "Összekavar"-nak lehetne fordítani, az létező és megfelelő jelentésű szavunk, igaz népies, ám ilyen alapon az "összezavar" és "kutyul" is jó lehetne... de azért a túl megengedő népies, tájias magyarságot ne várjuk már el, kérem!

1 éve

ZitaZ.Simon

Az "és" helyett "meg"-et írtam : "vizet meg tejet" - miért nem fogadja el?

3 éve

Fehersolyom

"Bent a háziasszony leszűri a tejet, s vizet kever hozzá egy a tíz arányban; s készen is van a tej, városi exportra." Ezt már a régiek is tudták.

1 éve

Paczalos

Vizezik a tejet. --> magyaros fordítás, mert azt csinálja.. Józan paraszti ésszel eszt mondjuk.

1 éve

Joli46

csak a gyors beszéd működik

4 éve

GlosnFreyM

Én pont azt írtam mint a gép és nem fogadta el...

3 éve

petradeak012

De!!!! Hogy miért nem mindegy az nekem Kínai!

3 éve

csizmadia.laci

Ez és kommutatív...fölcserélhető logikai művelet.

2 éve

bela0830

Nem kell bonyolítani! "Kevernek vizet és tejet"

2 éve

gabocamano

OKOSKA!

2 éve

AttilaPint4

Nem bonyolítottam...simán azt írtam "Ők vizezik a tejet." Nem vártam, hogy elfogadja, nem is tette...

2 éve

KrdiSzabGi

Kever vagy kavar szerintem ugyan azt jelenti.A kavart miert nem fogadja el?

2 éve

balint123133

Ki krveri össze a vizet és a tejet?

2 éve

Mate.Mate

Ők összekeverik a tejet és a vizet EZ MÉRT NEM JÓ?

2 éve

Lincolnbrahm

nekem azt adta helyesnek, hogy "elegyít" - kevernek helyett.

1 éve

Miln883615

én a vizet és a tejet össze kevertem szóval aszt irtam hogy tejet és vizet kevernek össze és ez hibás

1 éve

TthKlmn

And helyett ant írtam és buktam a mondatot, persze véletlenül,de könyörtelen a rendszer fura ura mintha ezen múlna a tudás !

10 hónapja

FatR2

Vizet kevernek össze és tejet miért nem jó? :(

3 éve

szucs.roli

a kever helyett kavart írtam, és nem fogadta el

2 éve

gabocamano

De komolyan nem hiszem el, hogy miért nem lehet már javítani azt a qva fordítást

2 éve

Szollosi2
Szollosi2

Felcseréltem a tej és a víz sorrendjét, automatikusan a magyar abc sorrendjében írtam, nem fogadta el, pedig minden szót helyesen fordítottam

4 éve

gabocamano

Ugyanígy jártam, és nem is értem

3 éve

Kenermester1

ha fordítva írod : tejet és vizet kevernek akkor se fogadja el komolyan mondom ez egy ... nagy ... rakás ... béta,de én még így is nagyon szeretem :D kíváncsi vagyok hány ember fogja letenni a magas fokút ha majd kész lesz :D

3 éve

KKlara56

De úgy őszintén miért ekkora gond a szórend!!!Ne szórakozzunk már!!

4 éve

Ursula08

Én is a tejjel kezdtem, azt szokták hígítani, nem a vízbe tesznek egy kis tejet....(Remélem annyira nem rossz a helyzet.)

3 éve

TrencsrJno

Magyarra fordítva teljesen mindegy, hogy tejet és vizet, vagy vizet és tejet, mivel összekeverjük őket. Tehát mindkét változatot el kellene fogadni! Szerintem.

1 éve

bakaigy

Wizet és tehet??? Ezt egy vak gépelte be?!

4 éve

aptg.gabi

Önkéntesek a szabadidejükben dolgoznak azért, hogy mi ingyen tudjunk itt tanulni! Én mindenesetre örülnék, ha úgy tudnék bármilyen nyelven írni, olvasni, mint ez a vak, aki véletlenül elírt két betűt! :( Azt gondolom inkább tisztelet és elismerés járna érte, mint gúnyolódás!

4 éve

peter.birk

Már javították szerencsére

4 éve

bilang87

Nem javították, fordítva most se fogadja el

4 éve

aptg.gabi

??? A szórendre gondolsz vagy a vizet cserélje tejre?

4 éve

bilang87

Hát hogy a "milk and water"-t nem fogadja el a water and milk helyett

4 éve

aptg.gabi

nem is fogja! :) hiszen a tej nem víz a víz nem tej! :)

4 éve

bilang87

De a tej és a víz összekeverése , nem ugyanaz mint a víz és a tej összekeverése? :)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.