Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It is a traditional family."

Překlad:To je tradiční rodina.

před 1 rokem

7 komentářů


Vili41

Jaky je rozdil mezi a a the?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

zde je vysvetleni a take ve vysvetlivkach k prvni (nebo jedne z prvnich) lekci.

http://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

před 1 rokem

Adam32949

To je tradiční famílie :D

před 11 měsíci

Dr.Yaryn

Lze přeložit i jako: Toto je tradiční rodina?

před 1 rokem

MarekNetik

Jak by se řeklo:To je rodiná tradice?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

"It is/This is a family tradition"

před 11 měsíci

jp0wr3Dp

tradiční rodina = obyčejná rodina, jde o významová synonyma

před 8 měsíci