"I have your clothes."

Fordítás:Nálam vannak a ruháid.

February 12, 2014

7 hozzászólás


abcdrhje72

nálam van a ruházatod miert nem jó???

February 13, 2014

Blasko_Zsofia

Mert ma már azt sem mondják, hogy lábbeli.

March 24, 2014

LszlKormos

Írd be és legközelebb elfogadja

February 16, 2014

KAti911

:-)

February 16, 2014

ZoltanRab

"Megvannak a ruháid." ezt elfogadta de lent írja, hogy helyes még a "Nálam vannak a ruháid." is. Nekem ez nem tiszta, mert a két mondat mást jelent és amit én írtam az nem úgy lenne, hogy You have your clothes ? ez most kicsit bekavart o.O

July 25, 2014

Csacsika2

nálam vannak a ruháitok ! ???

May 20, 2015

Szibiszabi

Nálam a ruhád oszt kész! :)

May 13, 2016

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.