1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wears pants."

"She wears pants."

Fordítás:Nadrágot visel.

February 12, 2014

19 hozzászólás


alex720418

Viseli a nadrágot nemfogadta el....


Breki33

ő visel nadrágot miért nem jó?


LovasLevi

mert te sem így beszélsz, hogy én viselek nadrágot


jcsabax

Kivéve, ha valakinek bizonygatod, hogy viselsz.


mariaszanta

miért nem jó a hordja a nadrágot?


tozikek

Mert nincs határozott névelő.Nadrágot hord (visel)=She wears pants.Hordja a nadrágot= She wears the pants.


leventeorvath

Ha az előző mondatban hiba volt, hogy nem tettem ki a határozatlan névelőt, akkor most miért így adja a mondatot, névelő nélkül?


kisboszi26

Miért nem "she wears a pants" ?


tozikek

Mert a pants eleve többesszámban van (angoltanár úgy magyarázta, hogy a nadrágnak 2 szára van emiatt az angol többesszámba teszi) ezért a határozatlan névelő (a=egy) nem kell elé.Ugyancsak többesszámban van a jeans=farmer nadrág és a shorts=rövid nadrág, sort és még számos főnév.


Csacsika2

én azt írtam, hogy : nadrágokat hord ! -nem fogadta el!


Comeeleon

Az előbb leírtak miatt.


Annon2000

miért nem nadrágokat?


Breki33

"Az angol szó többes számban van, pedig egy dolgot jelöl (magyar aggyal gondolkodva). Ha jól belegondolsz, és magad elé képzeled ezeket a tárgyakat, akkor rájössz, hogy mindegyik valahogy két egyforma részből áll. Például nagyon sok ruhadarab elnevezése így működik, azon logika alapján, hogy a nadrágnak, a szemüvegnek két szára van, a pizsama két részből áll, az ollónak is két nyele van, a lábbelikből is van egy jobb és egy ballábas, stb. Tehát hiába van az angol szó többes számban, a jelentése egy dologra vonatkozik! Ha mégis többes számba szeretném tenni ezeket a szavakat (mondjuk két nadrág vagy 3 napszemüveg), akkor azt így kell:

2 pairs of trousers/pants"


kpjotr

Mert az angol mondatban nibcsen ott az "a" nevelő. Az meg ugy ertelmetlen fordítás lenne, hogy"viseli nadragot". "Nadragot visel" a jó válasz.


gabocamano

Hát itt már nem lehet kiigazodni. Ez nem segít, hanem mindig kitalál valami ujat.


Pali924025

Hogy kell kiejteni a wear szót? Ez az egy szó amit sosem fogad el amikor mondom. " Ver"- nek ejtem mert így mondja de nem jó. Azt javasolták hogy "i-e" között kell valahogy mondani de nekem vagy i vagy e jön ki a számon.


hoffereod

Nadrágban van OK

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.