"She wears pants."

Fordítás:Nadrágot visel.

February 12, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


alex720418

Viseli a nadrágot nemfogadta el....


kpjotr

Mert az angol mondatban nibcsen ott az "a" nevelő. Az meg ugy ertelmetlen fordítás lenne, hogy"viseli nadragot". "Nadragot visel" a jó válasz.


gabocamano

Hát itt már nem lehet kiigazodni. Ez nem segít, hanem mindig kitalál valami ujat.


Pali503

Hogy kell kiejteni a wear szót? Ez az egy szó amit sosem fogad el amikor mondom. " Ver"- nek ejtem mert így mondja de nem jó. Azt javasolták hogy "i-e" között kell valahogy mondani de nekem vagy i vagy e jön ki a számon.


hoffereod

Nadrágban van OK


Livi37

Én azt hallottam amikor lassan mongta hogy hats


Gyula15728

A női hangot küldjék el logopédushoz


DJazminka

B****meg nem fogadja el hát komolyan ez SÜKET


MissBeautiful16

Nem fogadja el még azt se ha jót mondok


BoczkBarn

...not for long

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.