"It is a deep question."

Fordítás:Ez egy mélyreható kérdés.

February 12, 2014

43 hozzászólás


szanyizoltan

Én csak azért is komoly kérdést írtam! A mély szó mellé sok minden illik(gödör vagy torok pl...), de a kérdés semmiképpen! Kinek jut ilyen eszébe?

March 9, 2014

BelaKosa

Mély értelmű?

June 29, 2014

SmuelSoma

Ez egy hülye fordítás.

January 4, 2018

scimmia1980

milyen az a mély kérdés? én ezt a szókapcsolatot még soha nem hallottam.

February 12, 2014

sangleemester

Én egyszerűen 'nehéz kérdés't, szintén a 'fogas kérdés' analógiájára. A 'mély' kifejezést nem lehet itt értelmezni, ilyen szókapcsolat nem létezik...

March 3, 2014

miklos44

Ez a kérdés lehet komoly, nehéz, ....., de mély csak "szolgai" fordításban.

April 3, 2014

Sjanko

komoly kérdés, hm? (mély a tartalma :-) )

March 5, 2014

jovo26

Ez tényleg egy fogas kérdés, inkább így mondjuk magyarul.

February 14, 2014

MarkFodor1

Mélyenszàntó

January 2, 2015

gcsaszar

Mélyreható. Szerintem. Mindjárt javaslom is.

March 13, 2014

gyildiko

Ezt is elég volt kitalálni :)

May 13, 2014

benkoati

szanyizoltan! mély torok..előugrottak a képek Linda Lovelaceról..:-)

May 16, 2014

szanyizoltan

Jaj,hát én őt nem ismerem! mélyinterjú,mélyszegénység,mélyvíz, stb de mély kérdés...?

May 24, 2014

Merwyl

Mélymagyar :)

November 29, 2015

retreat

ez egy nehéz kérdés- lenne a helyes fordítás vagy fogas kérdés

June 10, 2014

vasvariistvan

Elfogadta a nehéz kérdést.

September 18, 2018

delbelzsuzsanna

Én is fogas kérdést írtam :-(

February 25, 2014

delbelzsuzsanna

én ismételten fogas kérdést írtam - konzekvensen , de a gép továbbra sem fogadta el - konzekvensen :)

March 11, 2014

scimmia1980

Kérlek jelentsd, ha még nem tetted meg!

March 11, 2014

delbelzsuzsanna

de, persze már kétszer is jelentettem, de talán nem tetszik nekik ez a válasz :(((

March 12, 2014

scimmia1980

Jön majd a válasz, csak lassan, úgy 3 hétbe beletelik

March 13, 2014

gotaTemesv

Egyetértek az előttem szólókkal!

January 23, 2016

bela0830

Talán "mélyértelmű"-re lehetne gondolni

February 10, 2016

SzabCsaba9

mi az a 'mely kerdes'?

March 10, 2016

AncsiGmri

Azt írjátok le a -mélyen- kívül mit fogadott el?????

March 18, 2016

SzabCsaba9

Wtf is deep question?

August 3, 2016

evairenpinter

Csak gondoljatok a mélyinterjúra, mint műfajra, rögtön érthetővé válik. A mély nálunk idézi a kérdéseket, elfogadott, úgy látszik az angoloknál is.

September 1, 2016

SzabCsaba9

Mit jelent az hogy 'mely kerdes'?...

March 15, 2017

schiccc

A mély kérdés az magyarul kicsit fura, jó lenne szövegkörnyezetben látni ezt a mondatot. A "deep" szónak van rétegelt jelentése is, nem lehet hogy a többrétegű/összetett kérdés a "deep question"? Mi a véleményetek?

(a mélyinterjú egy szakzsargon..az se igazán magyaros)

March 25, 2017

vCsiszerLorant

Most akkor ravasz vagy mély? Én "magvas"-t írtam ...

July 27, 2017

Janos2015

Ez mélyfeladat :)

September 9, 2017

SzabCsaba9

'Mélyreható..' -hoppácska! Ez vajon hogy jött a 'deep'-ből?!..

February 8, 2018

espontapon1

Mi az hogy mély kérdés?Esetleg nehéz vagy komoly,de hogy mély ilyen nincs!

March 26, 2018

Harga

mély kérdés - deep question (Olyan mint: "piros elefánt". Nincs, de lefordítható.)

March 24, 2019

SzabCsaba9

Csakhogy itt "mélyreható" a fordítás, ami egyrészt hogy jött ki, másrészt teljesen félrevezető. Így ezt nem kéne tanítani!

March 24, 2019

SzabCsaba9

'Mélyreható kérdés" - lol

March 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.