"Mydaddrinkswine."

Fordítás:Apukám bort iszik.

4 éve

7 hozzászólás


Gabi410925

miért nem jó az, hogy "a papám bort iszik"???

4 éve

Gyorgyike

én is ezt kérdezem, más mondatoknál a "dad" apuka, vagy papa

4 éve

Glemese

De legalább következetesek, mert a mother-nél sem fogadják el a mamát:-)

4 éve

sweetcherrypanda

szerintem azért, mert a papa inkább a nagypapa, nem pedig apa.

4 éve

Szilvia077

Megértelek. Ezzel együtt el kell mondanom, hogy egy "mama" vers sem a nagymamákhoz íródott, bármi is a mai szokás. A papák helyzete is hasonló. Ha egy kisgyerek első szava papa vagy mama, az általában nem a nagyszülőkhöz szól. Maradok konzervatív és nem bánom, ha az unokáim a mama verseket olvasva nem rám gondolnak, sőt nagymamának, vagy nagyinak szólítanak.

4 éve

sweetcherrypanda

ezekkel tisztában vagyok, és ez szerintem nem maradiság, de hát most kinek mi. én a mamát és a papát is nagyszülőkre használtam és használom a mai napig. úgy gondolom általánosságban véve is ez így szokott lenni, de nyilván ez mindenkinél más, de nem feltétlenül baj vagy hiba. :)

4 éve

bb1002

apám az miért nem jó??????

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.