1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We write a book."

"We write a book."

Çeviri:Biz bir kitap yazarız.

February 12, 2014

38 Yorum


ibrahimsigirci

Biz kitap yazıyoruz da -ing takısı geliyor galiba.


DuyguNurEM1

Aynı şekilde söylüyorum fakat bu cümlede sürekli aynı sorun oluyor. Söylediğimi kabul etmiyor


Aykut389696

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi


531inAr51an

Çünkü bir demedin yani biz bir kitap yazarız demeliydin


sanaz47631

Neden writes olmuyor ? Nasil anlayalım geniş zaman olduğu nu


elifylmazz70

sadece he she it ve onların yerine geçebilen isimlerde s takısı kullanılır


batuhantad

Write ne anlamda kullaniliyor


mer426956

Biz bir kitap yazariz olcak çünkü "a book" var


Mitat626084

Sistemin sesli kontrolü işitme veya anlama özürlü


Bediha06

Biz bir kitap yazar.Iz eki hangisi veya nerede?


Ahmetaaliy

BiZ BIR KITAP YAZIYORUZ DEDIM DOGRU CIKMADI NASIL ISS


dtcuneyt

Bu cümle geniş zamanlı değil mi? "Biz kitap yazıyoruz" u kabul etmedi!!!


elifylmazz70

şimdiki zaman kullandığın için yazarız demen gerek


RfatOkan

Benim cevabım kesinlikle doru çünkü " a book" var


Mitat626084

Sen öncelikle DOĞRUyu DORU değil DOĞRU yaz


cerenaliolu

biz bir kitap yazıyoruz niye olmuyor??


2233cc

şimdi bu cümle olumsuz mu ki s takısı gelmiyor. anlamıyorum


dnrtsirem

Olumlu cümle ancak "he she it" üçlüsünden birisi kullanılmadığı için "s" takisi yok.


zynpsla123

Write desen ne wrides desen ne


Nida-Altan

Biz kitaba yazarız dedim


gulsum905691

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi ayi "duolingo"


mgdincturk

Neye göre fiilin yanına "s" takısı geliyor ya da gelmiyor?


sulampi

geniş zaman yapısında he, she ve it zamirleri kullanıldığı zaman, yalnızca ''olumlu'' cümlede olmak koşuluyla fiile ''-s'' takısı getirilir. bu kural sadece geniş zaman olumlu cümlede geçerli yani olumsuz cümleler ve soru cümlelerinde değil.


onder_1905

Super aciklamissin


mgdincturk

Teşekkür ederim.


Ecemazman

teşekkür ederim bende sorcaktım sayende sormama gerek kalmadı


EnglishaKing

Cevap verildi zaten. Merak etme yorum atmazsan olmessin


Selcen_Ozturk

ben bu cevabı diğer cevaptan önce vermişim. saçma sapan yorumlar yapmazsanız ölmezsiniz siz de merak etmeyin


aysenmercan

She he it lere s takisi gelir We they you your I s takisi gelmez


Mcagrik

Cemaat, Uzan ailesinden 13 milyar s takisi caldi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.