1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We write a book."

"We write a book."

Çeviri:Biz bir kitap yazarız.

February 12, 2014

9 Yorum


Aykut389696

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi

September 14, 2015

gulsum905691

♥♥¤

December 14, 2015

ibrahimsigirci

Biz kitap yazıyoruz da -ing takısı geliyor galiba.

January 27, 2016

sanaz47631

Neden writes olmuyor ? Nasil anlayalım geniş zaman olduğu nu

January 19, 2016

elifylmazz70

sadece he she it ve onların yerine geçebilen isimlerde s takısı kullanılır

October 30, 2016

batuhantad

Write ne anlamda kullaniliyor

September 5, 2017

mer426956

Biz bir kitap yazariz olcak çünkü "a book" var

March 2, 2018

Mitat626084

Sistemin sesli kontrolü işitme veya anlama özürlü

January 2, 2019

DuyguNurEM1

Aynı şekilde söylüyorum fakat bu cümlede sürekli aynı sorun oluyor. Söylediğimi kabul etmiyor

May 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.