Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We write a book."

Çeviri:Biz bir kitap yazarız.

4 yıl önce

7 Yorum


ibrahimsigirci

Biz kitap yazıyoruz da -ing takısı geliyor galiba.

2 yıl önce

Aykut389696

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi

3 yıl önce

gulsum905691

♥♥¤

2 yıl önce

sanaz47631

Neden writes olmuyor ? Nasil anlayalım geniş zaman olduğu nu

2 yıl önce

elifylmazz70

sadece he she it ve onların yerine geçebilen isimlerde s takısı kullanılır

1 yıl önce

batuhantad

Write ne anlamda kullaniliyor

1 yıl önce

mer426956

Biz bir kitap yazariz olcak çünkü "a book" var

7 ay önce