Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"We write a book."

Translation:Biz bir kitap yazarız.

0
4 years ago

33 Comments


ibrahimsigirci

Biz kitap yazıyoruz da -ing takısı geliyor galiba.

2
Reply2 years ago

Aykut389696

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi

1
Reply2 years ago

gulsum905691

♥♥¤

2
Reply2 years ago

sanaz47631

Neden writes olmuyor ? Nasil anlayalım geniş zaman olduğu nu

0
Reply2 years ago

elifylmazz70

sadece he she it ve onların yerine geçebilen isimlerde s takısı kullanılır

2
Reply1 year ago

batuhantad

Write ne anlamda kullaniliyor

0
Reply11 months ago

mer426956

Biz bir kitap yazariz olcak çünkü "a book" var

0
Reply5 months ago

onder_1905

Eder

-1
Reply2 years ago

RfatOkan

Benim cevabım kesinlikle doru çünkü " a book" var

-1
Reply1 year ago

Ahmetaaliy

BiZ BIR KITAP YAZIYORUZ DEDIM DOGRU CIKMADI NASIL ISS

-2
Reply3 years ago

dtcuneyt

Bu cümle geniş zamanlı değil mi? "Biz kitap yazıyoruz" u kabul etmedi!!!

-2
Reply2 years ago

elifylmazz70

şimdiki zaman kullandığın için yazarız demen gerek

0
Reply1 year ago

2233cc

şimdi bu cümle olumsuz mu ki s takısı gelmiyor. anlamıyorum

-3
Reply4 years ago

dnrtsirem

Olumlu cümle ancak "he she it" üçlüsünden birisi kullanılmadığı için "s" takisi yok.

1
Reply3 years ago

zynpsla123

Write desen ne wrides desen ne

-3
Reply3 years ago

Mcagrik

Cemaat, Uzan ailesinden 13 milyar s takisi caldi

-3
Reply3 years ago

Nida-Altan

Biz kitaba yazarız dedim

-3
Reply2 years ago

gulsum905691

Biz kitap yazariz dedim kabul etmedi ayi "duolingo"

-3
Reply2 years ago

cerenaliolu

biz bir kitap yazıyoruz niye olmuyor??

-3
Reply2 years ago

sude558565

Hffjg

-3
Reply2 years ago

mgdincturk

Neye göre fiilin yanına "s" takısı geliyor ya da gelmiyor?

-4
Reply4 years ago

sulampi

geniş zaman yapısında he, she ve it zamirleri kullanıldığı zaman, yalnızca ''olumlu'' cümlede olmak koşuluyla fiile ''-s'' takısı getirilir. bu kural sadece geniş zaman olumlu cümlede geçerli yani olumsuz cümleler ve soru cümlelerinde değil.

19
Reply4 years ago

onder_1905

Super aciklamissin

1
Reply2 years ago

Emre9680

Teşekkürler

0
Reply2 years ago

mgdincturk

Teşekkür ederim.

-1
Reply4 years ago

sulampi

rica ederim.

-2
Reply4 years ago

Ecemazman

teşekkür ederim bende sorcaktım sayende sormama gerek kalmadı

-2
Reply4 years ago

yusufziya157828

Selcen tşkler

0
Reply1 year ago

EnglishaKing

Cevap verildi zaten. Merak etme yorum atmazsan olmessin

-5
Reply3 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ben bu cevabı diğer cevaptan önce vermişim. saçma sapan yorumlar yapmazsanız ölmezsiniz siz de merak etmeyin

4
Reply3 years ago

gulsum905691

Gsli misin

0
Reply2 years ago

aysenmercan

She he it lere s takisi gelir We they you your I s takisi gelmez

0
Reply2 years ago