"Ten,twenty,thirty,forty,fifty,sixty,seventy,eighty,ninety,onehundred."

Fordítás:Tíz, húsz, harminc, negyven, ötven, hatvan, hetven, nyolcvan, kilencven, száz.

4 éve

40 hozzászólás


Jutas
Jutas

könyörgöm tüntessék el az ilyen példamondatokat...

4 éve

krisztinabeata

Sztem is

3 éve

ntstrike

+1

3 éve

Bogoj
Bogoj

én simán beírtam számokkal (10 20 30 stb.) és elfogadta...

2 éve

basszus-kulcs

Hát ezt leírni időmérőben teljes csőd! :) Szerintem is ki kellene venni.

2 éve

KatonaBian

one hundred=egyszáz, nem? Egyszázat irtam é nem fogadta el. Száznak forditotta, az meg maga a hundred, nem?

4 éve

KravenJade

Pontosan egy száznak kell írni, csak kopik a nyelv.

4 éve

KatonaBian

Az a legnagyobb baj ezzel a duolingóval, hogy sokszor van ilyen, sanos apró hiba és buksz, ami nem is hiba amúgy. :-) Ha nem tanultam volna már angolt eddig.... :-)

4 éve

Balna1988
Balna1988

magyarul hülyén hangzik számoknál hogy egyszáz, de angolban természetesen egyszázat jelent, Ha Two hundred lenne akkor természetesen magyarul is kiírnánk, hogy kétszáz, de egyszáznál, csak azt írtam, hogy száz. A magyar ezt megérti Szerintem ezért nem fogadta el

4 éve

JutkaBerecz

nekem a százat nem fogadta el.

4 éve

LaszloLugosi

Időmérő mindig az ilyeneken bukok meg.. Nem tudom ki írja ezt be 10 másdperc alatt..

4 éve

HnVZsu

10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 - elfogadta ;)

2 éve

schiccc
schiccc

egyszáz is helyes kellene hogy legyen

4 éve

tibo1977

Ez mobilon hihetetlenül és végtelenül idegesítő.

4 éve

rizs66
rizs66

Tök rendben van... Megjelent a válasz beírva a kérdéssel együtt... :)

2 éve

sz.zsofi2003

Nekem is :D

1 éve

ronkovics86

Egy kis gépelési gyakorlat. :-) Még jó, hogy nem ugrattak be minket és hagytak ki egy számot. :-)

4 éve

Tarnai
Tarnai

Csöndesebben, még meghallják!

3 éve

B-lapo
B-lapo

Első kőrben simán "hundred" írtam és felszólított, hogy ilyenkor ki kell tenni az "a"-t. Második kőrben kitettem, nem fogadta el, "olne"-t kért! Ezt nem értem.

4 éve

kelementa

ezze a készítők behúzták a mattot...

3 éve

RoliEdi

A Duolingó a precizitást növeli és a memóriát fejleszti én leginkább ezért kedvelem

3 éve

LaszloLugosi

Akkor írd be 10 másodperc alatt elgépelés nélkül vagy javítsd az elgépelést! ;)

3 éve

Terebesi

Húh,jó kis gyakorlás :D

3 éve

calyst

Gépírótanfolyamon elmenne! Ebben a feladatsorban harmadjára jön elő...

3 éve

Zs.Eszter

Ennek semmi értelme, ebből nem tanulunk sokat! Fordítsák meg, és legyen az a feladat, hogy angolul írjuk le.

2 éve

iconhunter

Remélem algebrából is el kezd ezek után nőni a százalékom! Vajon hányszor fogja még ezt újból beadni?

2 éve

mander4711

Szerintem az ilyeneket is érdemes hibának jelenteni. Nekem több ilyen apróságot elfogadtak már, így talán más már nem fut bele többé. Üdv!

4 éve

ProEnglishGamer

"Van egy elírás a válaszodban." számokkal irtam...

4 éve

barba.g

A nénikédet csókoltatom...

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Siettem, egy betűt elütöttem, így mindjárt hibás lett. hetVen helyett heten. Igaz, hiba, de ilyet valahogyan el lehetne fogadni, hogy "van egy elütés a mondatban".

3 éve

Adanmark

Aki a 40-nél betesz egy franciás U betűt és fourty-t ír, az az egészet bukja mint én, juhé!

2 éve

BohemBako

Nincs az a tanár, aki ne szivatná a diákjait egy kicsit! Néha egy beugratás bejöhet. ......de remélem egyesével nem fogják ugyanezt megcsinálni később!

2 éve

gotaTemesv

Ez a feladat egyszerűen felháborító! Legalább lenne benne valami bukfenc!

2 éve

Robbie747

nem enged tovább,pdig helyes a megoldás!!!sokadszorra!!!

2 éve

T.Bori14

Ez meg mi francra volt jó?!?

2 éve

FeketeSzof

2016.09.29-én ezt a feladatot úgy adta be, hogy semmit nem lehetett beírni vagy kiválasztani... Szeretlek duolingo :)

2 éve

ErvinMatuz

lefagy tőle a gép

1 éve

Bogi579066

Ezt nem lehet elrontani. Csak egy kártya volt.:O

1 éve

Mindrela

Rögtön kiadta a megoldást.

1 éve

Sztankay54

Ez nem kéne

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.