A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ten, twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred."

Fordítás:Tíz, húsz, harminc, negyven, ötven, hatvan, hetven, nyolcvan, kilencven, száz.

0
4 éve

40 hozzászólás


Jutas
Jutas

könyörgöm tüntessék el az ilyen példamondatokat...

38
Válasz4 éve

krisztinabeata

Sztem is

4
Válasz3 éve

ntstrike

+1

4
Válasz2 éve

Bogoj
Bogoj

én simán beírtam számokkal (10 20 30 stb.) és elfogadta...

2
Válasz2 éve

basszus-kulcs

Hát ezt leírni időmérőben teljes csőd! :) Szerintem is ki kellene venni.

1
Válasz2 éve

KatonaBian

one hundred=egyszáz, nem? Egyszázat irtam é nem fogadta el. Száznak forditotta, az meg maga a hundred, nem?

5
Válasz4 éve

KravenJade

Pontosan egy száznak kell írni, csak kopik a nyelv.

1
Válasz4 éve

KatonaBian

Az a legnagyobb baj ezzel a duolingóval, hogy sokszor van ilyen, sanos apró hiba és buksz, ami nem is hiba amúgy. :-) Ha nem tanultam volna már angolt eddig.... :-)

1
Válasz4 éve

Balna1988
Balna1988

magyarul hülyén hangzik számoknál hogy egyszáz, de angolban természetesen egyszázat jelent, Ha Two hundred lenne akkor természetesen magyarul is kiírnánk, hogy kétszáz, de egyszáznál, csak azt írtam, hogy száz. A magyar ezt megérti Szerintem ezért nem fogadta el

1
Válasz4 éve

JutkaBerecz

nekem a százat nem fogadta el.

0
Válasz3 éve

LaszloLugosi

Időmérő mindig az ilyeneken bukok meg.. Nem tudom ki írja ezt be 10 másdperc alatt..

3
Válasz4 éve

HnVZsu

10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 - elfogadta ;)

5
Válasz2 éve

schiccc
schiccc

egyszáz is helyes kellene hogy legyen

2
Válasz4 éve

tibo1977

Ez mobilon hihetetlenül és végtelenül idegesítő.

2
Válasz3 éve

rizs66
rizs66

Tök rendben van... Megjelent a válasz beírva a kérdéssel együtt... :)

2
Válasz1 éve

sz.zsofi2003

Nekem is :D

0
Válasz1 éve

ronkovics86

Egy kis gépelési gyakorlat. :-) Még jó, hogy nem ugrattak be minket és hagytak ki egy számot. :-)

1
Válasz4 éve

Tarnai
Tarnai

Csöndesebben, még meghallják!

4
Válasz2 éve

B-lapo
B-lapo

Első kőrben simán "hundred" írtam és felszólított, hogy ilyenkor ki kell tenni az "a"-t. Második kőrben kitettem, nem fogadta el, "olne"-t kért! Ezt nem értem.

1
Válasz3 éve

kelementa

ezze a készítők behúzták a mattot...

1
Válasz3 éve

RoliEdi

A Duolingó a precizitást növeli és a memóriát fejleszti én leginkább ezért kedvelem

1
Válasz3 éve

LaszloLugosi

Akkor írd be 10 másodperc alatt elgépelés nélkül vagy javítsd az elgépelést! ;)

0
Válasz3 éve

Terebesi
Terebesi

Húh,jó kis gyakorlás :D

1
Válasz3 éve

calyst

Gépírótanfolyamon elmenne! Ebben a feladatsorban harmadjára jön elő...

1
Válasz2 éve

Zs.Eszter

Ennek semmi értelme, ebből nem tanulunk sokat! Fordítsák meg, és legyen az a feladat, hogy angolul írjuk le.

1
Válasz2 éve

iconhunter

Remélem algebrából is el kezd ezek után nőni a százalékom! Vajon hányszor fogja még ezt újból beadni?

1
Válasz2 éve

mander4711

Szerintem az ilyeneket is érdemes hibának jelenteni. Nekem több ilyen apróságot elfogadtak már, így talán más már nem fut bele többé. Üdv!

0
Válasz4 éve

ProEnglishGamer

"Van egy elírás a válaszodban." számokkal irtam...

0
Válasz4 éve

barba.g

A nénikédet csókoltatom...

0
Válasz4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Siettem, egy betűt elütöttem, így mindjárt hibás lett. hetVen helyett heten. Igaz, hiba, de ilyet valahogyan el lehetne fogadni, hogy "van egy elütés a mondatban".

0
Válasz2 éve

Adanmark

Aki a 40-nél betesz egy franciás U betűt és fourty-t ír, az az egészet bukja mint én, juhé!

0
Válasz2 éve

BohemBako

Nincs az a tanár, aki ne szivatná a diákjait egy kicsit! Néha egy beugratás bejöhet. ......de remélem egyesével nem fogják ugyanezt megcsinálni később!

0
Válasz2 éve