Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, he is a boy."

Çeviri:Evet, o bir oğlan.

4 yıl önce

40 Yorum


yaranakia

evet o oğlan yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

emirhanersoy

evet o bir olan yazmalıydın

2 yıl önce

nehirakmak0

verir

2 yıl önce

yenilmez8

bok verir

1 yıl önce

yenilmez8

aynen ya

1 yıl önce

HasanMertH1

Aynen

7 ay önce

BedirhanEm1

evet o bir oğlan yazman lazim orda a yaziye tek yani bir olarak oluyo

3 ay önce

Nisa548581

Bendede

3 ay önce

Nisa548581

Olmuyo bazan

3 ay önce

lgn228563

Benide kabul etmedi

1 ay önce

AteKaan

Evet o bir oğlan yazman gerkirdi BİRİ yazmamışsın ki

23 saat önce

ECEHAN5

evet bir oğlan yazdım ama evet o bir oğlan ne farkeder ki

3 yıl önce

emirhanersoy

çok farkeder nir kelime yok

2 yıl önce

thorgucu

Hay virgulune

3 yıl önce

Zeynep844958

Lan evet yazcama eve yazdim ya

2 yıl önce

rukiye14

ya anlamıcak ne varrrrr

3 yıl önce

gizemg.k1239

ben erkek yazdım ama gene de kabul etti....

2 yıl önce

firatocal

evet o bir oğlan çocuğu yazdım yani o bir oğlan ifadesi var bunun nesi yanlış inanın anlamadım...

2 yıl önce

canan8937

Eve yazdım yanlışlıkla :(

2 yıl önce

3137mankut

sad

2 yıl önce

berfinbartu357

bir defa daha şans ver hadi anlıycaksınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!

2 yıl önce

berfinbartu357

hadi cevapppppppppppppppppppp

2 yıl önce

berfinbartu357

anla be aryık

2 yıl önce

berfinbahar1

evet yazacağıma eve yazdım yaaa

2 yıl önce

SafeLife

evet bir oğlan yazdım ama evet o bir oğlan ne farkeder ki aynn

2 yıl önce

AliYILDIRI158956

Oğlan nasil yaw

2 yıl önce

aytenerdog1

Sasirdim

2 yıl önce

nurgrbz

yes he is a boy diyorum anlamıyor gıcıkkkk

2 yıl önce

songul53

aynısı diyom yanlış kabul ediyo

1 yıl önce

seyma_1968

ben soyliyom anlamiyo

1 yıl önce

EfeCakircsblago

bu duolingoda hata var

1 yıl önce

matisse85

virgülden sonra boşluk bırakmayınca hata?

1 yıl önce

Kadir291872

Evet O Bir Erkek Değilmii

1 yıl önce

citod

BOY OĞLAN DEMEKTİR ÇOCUK DEĞİL

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

I wrote "Evet, oglan" and was corrected to "Evet, o cocuktur". That is surely not correct. May be I must write in future "Evet, o bir oglan", but cocuk definitively means child and not boy. I think I could write "erkek coguk" but not only "coguk" Am I right?

1 yıl önce

MuradliMet

evet o bir cocuk yazmak gerekiyo bende kabul etdi

11 ay önce

enes1165

Aynen

7 ay önce

seymagulsu

Yani bir yazinca ne fark edio

2 ay önce

Betul882657

Hep dikkatsizlikten hepp

2 ay önce

ElifSahraK

Çok yararlı

6 gün önce