1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, he is a boy."

"Yes, he is a boy."

Çeviri:Evet, o bir oğlan.

February 12, 2014

23 Yorum


yaranakia

evet o oğlan yazdım kabul etmedi


AteKaan

Evet o bir oğlan yazman gerkirdi BİRİ yazmamışsın ki


BengisuPaa

Bende ordaki biri unuttum


BedirhanEm1

evet o bir oğlan yazman lazim orda a yaziye tek yani bir olarak oluyo


lknurHseyi

çünkü a yı eklemeyi unutmuşsun


emirhanersoy

evet o bir olan yazmalıydın


lgn228563

Benide kabul etmedi


kenan716763

Evet o bir oğlan


Baver108963

Evet o bir oğlan doğru cevap


itsmeyavuz

o bir oğlan olması gerek, çünkü he is a boy dediğinde a harfi bir anlamına gelmektedir


Esmanur742283

Aynn bende de oyle oldu


vefa7588

Yanlış yazmışsın. ^ Evet, o bir oğlan ^ yazmalıydın


MuradliMet

evet o bir cocuk yazmak gerekiyo bende kabul etdi


azrayaren5

sistem bozuk kabul etmiyor


coni306203

Okurken biliyorum ama konuşamiyorum vay amk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.