"I agree with them."

Çeviri:Ben onlara katılıyorum.

4 yıl önce

18 Yorum


Sukru_Dasdemir

Şu konuya bi açıklık getireyim (yanlişım varsa düzeltiniz please).

Agree "aynı fikirde olmak" anlamina gelir. With, bildiğiniz gibi "ile" anlamında... Them'i aciklamaya gerek yok.

"Onlarla (onlar ile) aynı fikirdeyim" yani "onlara katiliyorum" diyoruz.

Şöyle: "Herifler doğru söylüyor abi! Mantıklı yani... Onlarla aynı fikirdeyim. BEN ONLARA KATILIYORUM."

See you!

3 yıl önce

ferdi48130

Şimdi anladım sağ ol.

2 yıl önce

yyavuz023

burada "with" gerekli midir?

4 yıl önce

Viforvendetta

'agree with' kalıp

4 yıl önce

trkozberk

yyavuz023. bende orada takıldım

3 yıl önce

zaferkahveci

"onlarla aynı fikirdeyim"

4 yıl önce

Atilla216742

"Onlarla katılırım." çağrışımı yapan bir cümle.

3 yıl önce

AhmetYay

"Ben onlarla mutabıkım" da doğru kabul edilmeli. Hemfikir olmak ile mutabık olmak aynı şey.

4 yıl önce

AhmetSaidN

"Onlar ile aynı fikirdeyim." Cümlesi alternatif olarak eklenmeli mi size?

2 yıl önce

ferdi48130

Nadir bulunan kısa süreli fiillerden birisi katılmak yani eylem o an olup bitiyor böyle fiillerin türkce çevirisinde yor şimdiki zaman ingilizcede belirtilmemişse bile türkceye çevirirken yor diyebiliriz. Ben onlara katılıyorum.

2 yıl önce

ademz

"Onları onaylarım" da olmaz mı?

4 yıl önce

Hisarlix

Yani mantiken ayni anlami veriyor gibi gozuksede tercume edildiginde onalara katiliyorum daha uygun.

3 yıl önce

onurelmas

"Onlar ile" yazdim kabul etmedi. "Onlarla"dan farki ne?

3 yıl önce

gelincik-efe

''Onlarla anlaşırım'' kabul edilmeliydi diye düşünüyorum

3 yıl önce

1155780065

Ben katılırım onlara dedim kabul etmedi ???

2 yıl önce

erkan240549

ben onlarla aynı gorusteyim dedim olmadı

2 yıl önce

Swindler4567

Onlara yazdım kabul etmedi ona olcakmıs

1 yıl önce

mardaaltunkaya

Ona katılıyorum dedim kabul etmedi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.