1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I remember the director's an…

"I remember the director's answer."

Çeviri:Ben yönetmenin cevabını hatırlıyorum.

February 12, 2014

18 Yorum


ofy54

YETKİLİLERE TAVSİYE: Aslında seviyeler zorlaştıkça İngilizce Sesi dinleyip türkçesini yazmamızı isteyecek soru tipleri de oluşturabilir.


selcukkutuk

Bu bir kalıp mı? Hatırlarım olması gerekmiyor mu? Şimdiki zamana ait bir şey göremedim.


terimjr

remember like love gibi duygu durum belirten cümleler de şimdiki zaman olarak çevrilebiliyor.


BBAydin

Bazı fiiller -ing almazlar. Ama şimdiki zaman olarak çevirilirler.


BahattinEs

Yönetmen yerine yönetici cevabını da alternatif olarak kabul etmeli diye düşünüyorum.


BBAydin

Yönetmen ve yönetici farklı şeyler.


serenayayay

Idareci anlamınada gelir.


HasanSar12

müdürün cevabını hatırlamıyorum neden olmadı


mevhum

''director's answer'' isim tamlaması mı? yapılış şeklini görecekmiyiz?


OnurDuman9

hatırlıyorum yönetmenin cevabını - bunu kabul etmedi. devrik yazdığım için mi?


Kivanc_09

direktörs dersek de olur


onat.sahin

Yönetmenin cevaplarını hatırlarım diyorum kabul etmiyor gizli özneyi çıkaramıyor herhalde


Mustafa930418

Hatırlarım ile hatırlamıyorum arasindali fark nedir yanlis cevap diyor


AySava

Yönetmenin cevabını hatırlıyorum dedim hatırlıyorum birinci tekil zaten


fatosmemo

Yoneticilerin demek istesek yine aynimi yazacagiz


fikretcandemir

"Ben yönetmenin yanıtını anımsarım" neden yanlış :(


BBAydin

Anımsamak türkçeye özgü bir fiil. İngilizcede hatırlamak=anımsamak diye bir şey yok. Bu nedenle yanlış kabul edilir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.