Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I remember the director's answer."

Çeviri:Ben yönetmenin cevabını hatırlıyorum.

4 yıl önce

14 Yorum


ofy54

YETKİLİLERE TAVSİYE: Aslında seviyeler zorlaştıkça İngilizce Sesi dinleyip türkçesini yazmamızı isteyecek soru tipleri de oluşturabilir.

3 yıl önce

selcukkutuk

Bu bir kalıp mı? Hatırlarım olması gerekmiyor mu? Şimdiki zamana ait bir şey göremedim.

4 yıl önce

iamnotabot

remember like love gibi duygu durum belirten cümleler de şimdiki zaman olarak çevrilebiliyor.

4 yıl önce

BBAydin

Bazı fiiller -ing almazlar. Ama şimdiki zaman olarak çevirilirler.

3 yıl önce

BahattinEs

Yönetmen yerine yönetici cevabını da alternatif olarak kabul etmeli diye düşünüyorum.

4 yıl önce

BBAydin

Yönetmen ve yönetici farklı şeyler.

3 yıl önce

serenayayay

Idareci anlamınada gelir.

3 yıl önce

mevhum

''director's answer'' isim tamlaması mı? yapılış şeklini görecekmiyiz?

2 yıl önce

OnurDuman9

hatırlıyorum yönetmenin cevabını - bunu kabul etmedi. devrik yazdığım için mi?

1 yıl önce

Kivanc_09

direktörs dersek de olur

9 ay önce

DuyguSayg

Basit

3 ay önce

fatosmemo

Yoneticilerin demek istesek yine aynimi yazacagiz

3 yıl önce

fikretcandemir

"Ben yönetmenin yanıtını anımsarım" neden yanlış :(

4 yıl önce

BBAydin

Anımsamak türkçeye özgü bir fiil. İngilizcede hatırlamak=anımsamak diye bir şey yok. Bu nedenle yanlış kabul edilir.

3 yıl önce