1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I remember the director's an…

"I remember the director's answer."

Çeviri:Ben yönetmenin cevabını hatırlıyorum.

February 12, 2014

18 Yorum


ofy54

YETKİLİLERE TAVSİYE: Aslında seviyeler zorlaştıkça İngilizce Sesi dinleyip türkçesini yazmamızı isteyecek soru tipleri de oluşturabilir.


selcukkutuk

Bu bir kalıp mı? Hatırlarım olması gerekmiyor mu? Şimdiki zamana ait bir şey göremedim.


terimjr

remember like love gibi duygu durum belirten cümleler de şimdiki zaman olarak çevrilebiliyor.


BBAydin

Bazı fiiller -ing almazlar. Ama şimdiki zaman olarak çevirilirler.


BahattinEs

Yönetmen yerine yönetici cevabını da alternatif olarak kabul etmeli diye düşünüyorum.


BBAydin

Yönetmen ve yönetici farklı şeyler.


serenayayay

Idareci anlamınada gelir.


mevhum

''director's answer'' isim tamlaması mı? yapılış şeklini görecekmiyiz?


OnurDuman9

hatırlıyorum yönetmenin cevabını - bunu kabul etmedi. devrik yazdığım için mi?


Kivanc_09

direktörs dersek de olur


onat.sahin

Yönetmenin cevaplarını hatırlarım diyorum kabul etmiyor gizli özneyi çıkaramıyor herhalde


HasanSar12

müdürün cevabını hatırlamıyorum neden olmadı


Mustafa930418

Hatırlarım ile hatırlamıyorum arasindali fark nedir yanlis cevap diyor


Halil684328

İngiliz bir arkadaşıma sordum ing olmadan şimdiki zaman olmuyormuş ama nedense burda bize bu şekilde öğretiliyor


aligozlukcu

Arkadaslar biliyor musunuz aslinda bundan bisi anlamadim olan cümlelerle bisiyler olustuyorum ve dogru oluyor bu programin böyle bana yarari oluyor beni takip etmeyi unutmayin


Mustafa875343

"Yönetmenin cevabını hatırlıyorum" yazdım, kabul etmedi. Herkes Ben yazmış mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.