"I remember the director's answer."

Çeviri:Ben direktörün cevabını hatırlıyorum.

February 12, 2014

12 Yorum
Tartışma kilitli.


ofy54

YETKİLİLERE TAVSİYE: Aslında seviyeler zorlaştıkça İngilizce Sesi dinleyip türkçesini yazmamızı isteyecek soru tipleri de oluşturabilir.


selcukkutuk

Bu bir kalıp mı? Hatırlarım olması gerekmiyor mu? Şimdiki zamana ait bir şey göremedim.


terimjr

remember like love gibi duygu durum belirten cümleler de şimdiki zaman olarak çevrilebiliyor.


BBAydin

Bazı fiiller -ing almazlar. Ama şimdiki zaman olarak çevirilirler.


BahattinEs

Yönetmen yerine yönetici cevabını da alternatif olarak kabul etmeli diye düşünüyorum.


serenayayay

Idareci anlamınada gelir.


Mustafa930418

Hatırlarım ile hatırlamıyorum arasindali fark nedir yanlis cevap diyor


Halil684328

İngiliz bir arkadaşıma sordum ing olmadan şimdiki zaman olmuyormuş ama nedense burda bize bu şekilde öğretiliyor


Mustafa875343

"Yönetmenin cevabını hatırlıyorum" yazdım, kabul etmedi. Herkes Ben yazmış mı?


Asemati

Hatılıyorum da giz li özne vardır.Cevabımda ben yazmadığım için kabul etmedi çok saçma


YasminYsmn

Anlamına göre bakmıyor bu soru

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.