"He appears."

Fordítás:Megjelenik.

February 12, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Vi2ualRhythm

Normál sebességgel érthetetlen, lassabb fokozatban pedig inkább hajaz obvious -ra, de appears -ra semmiképp.


keep2000

Sajnos az automata robot felolvasó nem tökéletes :-)


StanczRoza

egyetertek,en is obiosra tippeltem,feladtam,erthetetlen


karak74

A kiejtésről: Azzal egyet értek, amikor a dobozt meg a könyveket összecseréli valaki. Mindkettő főnév, és a kiejtés is hasonló (mármint angolul). De hogy a "He" után mit keresne egy melléknév? (Lásd "obvious" - jelentése: kézenfekvő, nyilvánvaló.) Még esetleg a "He is obvious." (szerintem) nyelvtanilag elmegy, bár a hétköznapisága megkérdőjelezhető.

Ha valaki úgy csinálja (mint én is), hogy nem csinál szintugrókat, csak témaköröket, akkor segíthet az is, hogy milyen témakörben vagyunk. És most az igék 3-ban, tehát a mondatban illene legalább egy igének lennie. És ha lehet ez ne egy "to be" vagy egy "do" nehézségű ige legyen.


Daddyman7

"Az ő feltűnik" , meg az előző "ők feltűnnek" valahogy nem felel meg a magyar szóhasználatnak. Ilyen esetben inkább a "megjelenik, megjelennek" fordítás volna helyesebb, szerintem.


ironcameleon

A feltűnik és a megjelenik is jó.


rita01020304

javaslom hogy ird fel azt a 6-7 szót mielött a "Kezdésre"kattintasz. Könnyebb lesz kiválasztani , mit " hablázik" a nö:-)


aptg.gabi

:D Újabban már én is ezt csinálom, mert a könyvei a boksszal nagyon keverednek és a csészéi a zsarukkal! :)


timi839

Ez nekem obiöz lett.ugrott egy élet.


zetorka

Orulok neki h nem en vagyok az egyetlen akinek ez gondot okozott


IstvanMorv

Több bejegyzésben szerepel, hogy a kiejtés a hanganyagban rossz. Nekem most teljesen jó.


AnikoDibaczi

Szerintem jó a kiejtés


LEMAKJ91

Nagyon jó ez az egész. Ha egy angol anyanyelvü olvasná a szöveget akkor szinte tökéletes lenne. De ez a robot hang Nagyon nagyon gáz.


Tibor687133

Egyszer látszik (you appear sad) egyszer megjelenik ( he appears) a jelentése, ez hogy is van?


Adam1978

Nem mindegy, hogy van-e utána melléknév, vagy nincsen. Eltérő szerkezetben kicsit más a jelentése is.


DnesGyrgy

Kedves Adam1978, az elfogadott megoldások között van olyan, hogy "Ő megjelen.". Kérdésem az lenne, hogy ez helyes így, mert nekem nagyon furán hangzik?


Adam1978

Nekem is furán hangzik, de már sajnos nem tudom kijavítani. (Amúgy pl. Juhász Gyula, Vajda János verseiben előfordul ez az alak, tehát nem egyértelműen hibás.)


sandris238835

Nem hallható rendesen

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.