1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He appears."

"He appears."

Fordítás:Megjelenik.

February 12, 2014

16 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Vi2ualRhythm

Normál sebességgel érthetetlen, lassabb fokozatban pedig inkább hajaz obvious -ra, de appears -ra semmiképp.

February 12, 2014

keep2000

Sajnos az automata robot felolvasó nem tökéletes :-)

February 23, 2014

karak74

A kiejtésről: Azzal egyet értek, amikor a dobozt meg a könyveket összecseréli valaki. Mindkettő főnév, és a kiejtés is hasonló (mármint angolul). De hogy a "He" után mit keresne egy melléknév? (Lásd "obvious" - jelentése: kézenfekvő, nyilvánvaló.) Még esetleg a "He is obvious." (szerintem) nyelvtanilag elmegy, bár a hétköznapisága megkérdőjelezhető.

Ha valaki úgy csinálja (mint én is), hogy nem csinál szintugrókat, csak témaköröket, akkor segíthet az is, hogy milyen témakörben vagyunk. És most az igék 3-ban, tehát a mondatban illene legalább egy igének lennie. És ha lehet ez ne egy "to be" vagy egy "do" nehézségű ige legyen.

February 16, 2017

Daddyman7

"Az ő feltűnik" , meg az előző "ők feltűnnek" valahogy nem felel meg a magyar szóhasználatnak. Ilyen esetben inkább a "megjelenik, megjelennek" fordítás volna helyesebb, szerintem.

October 18, 2017

ironcameleon

A feltűnik és a megjelenik is jó.

August 6, 2019

rita01020304

javaslom hogy ird fel azt a 6-7 szót mielött a "Kezdésre"kattintasz. Könnyebb lesz kiválasztani , mit " hablázik" a nö:-)

March 3, 2014

aptg.gabi

:D Újabban már én is ezt csinálom, mert a könyvei a boksszal nagyon keverednek és a csészéi a zsarukkal! :)

April 7, 2014

timi839

Ez nekem obiöz lett.ugrott egy élet.

April 14, 2014

zetorka

Orulok neki h nem en vagyok az egyetlen akinek ez gondot okozott

December 15, 2014

Ambi9791

Itt sem jó a látszik, na vajon miért.

February 7, 2016

ironcameleon

Ha "látszik", akkor azt is meg kell mondani, hogy minek látszik.
Pl: He appears healthy. - Egészségesnek látszik (vagy tűnik).

August 6, 2019

IstvanMorv

Több bejegyzésben szerepel, hogy a kiejtés a hanganyagban rossz. Nekem most teljesen jó.

April 21, 2016

jlaci

"Előtüntek" nem lehet jó?

September 21, 2016

AnikoDibaczi

Szerintem jó a kiejtés

November 1, 2016

LEMAKJ91

Nagyon jó ez az egész. Ha egy angol anyanyelvü olvasná a szöveget akkor szinte tökéletes lenne. De ez a robot hang Nagyon nagyon gáz.

December 20, 2016

Tibor687133

Egyszer látszik (you appear sad) egyszer megjelenik ( he appears) a jelentése, ez hogy is van?

February 19, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.