A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He appears."

Fordítás:Megjelenik.

4 éve

14 hozzászólás


Vi2ualRhythm

Normál sebességgel érthetetlen, lassabb fokozatban pedig inkább hajaz obvious -ra, de appears -ra semmiképp.

4 éve

keep2000

Sajnos az automata robot felolvasó nem tökéletes :-)

4 éve

StanczRoza

egyetertek,en is obiosra tippeltem,feladtam,erthetetlen

3 éve

karak74

A kiejtésről: Azzal egyet értek, amikor a dobozt meg a könyveket összecseréli valaki. Mindkettő főnév, és a kiejtés is hasonló (mármint angolul). De hogy a "He" után mit keresne egy melléknév? (Lásd "obvious" - jelentése: kézenfekvő, nyilvánvaló.) Még esetleg a "He is obvious." (szerintem) nyelvtanilag elmegy, bár a hétköznapisága megkérdőjelezhető.

Ha valaki úgy csinálja (mint én is), hogy nem csinál szintugrókat, csak témaköröket, akkor segíthet az is, hogy milyen témakörben vagyunk. És most az igék 3-ban, tehát a mondatban illene legalább egy igének lennie. És ha lehet ez ne egy "to be" vagy egy "do" nehézségű ige legyen.

1 éve

Daddyman7

"Az ő feltűnik" , meg az előző "ők feltűnnek" valahogy nem felel meg a magyar szóhasználatnak. Ilyen esetben inkább a "megjelenik, megjelennek" fordítás volna helyesebb, szerintem.

11 hónapja

rita01020304
rita01020304

javaslom hogy ird fel azt a 6-7 szót mielött a "Kezdésre"kattintasz. Könnyebb lesz kiválasztani , mit " hablázik" a nö:-)

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

:D Újabban már én is ezt csinálom, mert a könyvei a boksszal nagyon keverednek és a csészéi a zsarukkal! :)

4 éve

timi839

Ez nekem obiöz lett.ugrott egy élet.

4 éve

zetorka

Orulok neki h nem en vagyok az egyetlen akinek ez gondot okozott

3 éve

Ambi9791

Itt sem jó a látszik, na vajon miért.

2 éve

IstvanMorv

Több bejegyzésben szerepel, hogy a kiejtés a hanganyagban rossz. Nekem most teljesen jó.

2 éve

jlaci

"Előtüntek" nem lehet jó?

2 éve

AnikoDibaczi

Szerintem jó a kiejtés

1 éve

LEMAKJ91

Nagyon jó ez az egész. Ha egy angol anyanyelvü olvasná a szöveget akkor szinte tökéletes lenne. De ez a robot hang Nagyon nagyon gáz.

1 éve