"Which hats are red?"

Fordítás:Melyik kalapok pirosak?

February 12, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


gina.molna

Ezt magyarul senki nem mondja így. Szerintem így lenne helyes a fordítàsa: Melyik kalap piros?


chrisbross

esetleg még el tudom képzelni a "Mely kalapok pirosak?" verziót is


MagyarZs

a válaszban sapkék van sapkák helyett


aptg.gabi

Szerintem a pirosak! :)


Zakike

Nem eletszeru ha valaki lato


fruzsimaci

Beírtam hogy Melyik sapkák pirosak?, és ő azt írta hogy van egy elírás a válaszomban mert úgy lenne helyes hogy: Melyik sapkék pirosak? Szerintem ez magyartalan


rita.zodom

nen fogadja el a sapkák pedig jó az is


rob210

Az, hogy melyikek a piros kalapok az miért nem jó? Tudom nem túl Magyaros, de még ez lenne a leg életszerűbb fordítás szerintem.


Terez467417

Javaslat: Mely kalapok a pirosak?


Baldr10

Soha az életben nem kérdezünk ilyet magyarul. De látom más is írta már - 6 éve! - és nem történt semmi...


Szabarine

a melyik kalap piros fordítást nem fogadta el pedig szerintem az ő fordításuk nem jó.Magyarul nem mondunk ilyet másrészt a melyik kalap kérdésben eleve benne va n a többeszám /mármint hogy a KALAPOK közül melyik piros/


salsameren

Ugyanazt tudom megerősíteni, mint amit Gina a 8 évvel ezelőtti bejegyzésében ír: a magyarban nem használunk itt többes számot.


MhesiZsfi

Iszonyat ez, hölgy érthetetlen

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.