"The purpose"

Fordítás:A cél

February 12, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Szissz07

A szándék szót miért nem fogadja el? főleg hogy a az "on purpose" kifejezést kéri, akkor nem azt mondom hogy célosan, hanem szándékosan.


eminens2

Elfogadja: 2018.09.03.


Bobobacsi

mert "szadnek" a helyes megfejtes, bar en nem ismerem ezt a szot :) (elirtak)


Sutus

Mi a különbség a goal, a purpose és az objective között?


JohnWeber786406

a cél = the purpose, the goal, the objective


ErzsbetAgo

????????????????


kogu4

Kattints a szóra! Remek példamondatokkal gyakorolhatsz!


PlAndrs3

Az értelem szó miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.