"Ta dívka chce ty boty, protože jsou černé."

Překlad:The girl wants the shoes because they are black.

před 2 roky

4 komentáře


BohumilMie

nevím proč they are, v češtině taky není ony jsou černé

před 8 měsíci

MutaJaroslav

In this sentence can be boots instead of shoes.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, teoreticky. Akorat Boots jsou uz poradne boty. Bagancata, pohorky, Martensky, kozacky. Pro vyraz lodicky, ba ani kecky se dost dobre pouzit neda.

před 2 roky

Martin91483

bez they to být nemůže?

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.