"Ця шафа поруч з цим столом."

Переклад:The cabinet is next to the table.

2 роки тому

9 коментарів


Vika258822

Не зрозуміла... Чому так? Адже next - це наступний, а near - біля, поруч...

2 роки тому

Nordry
Nordry
2 роки тому

l3lQ1

Cabinet це шафа WHAT

1 рік тому

Nordry
Nordry

Так, а що саме Вас дивує? :)

"cabinet

noun [ C ] US ​ /ˈkæb·ə·nɪt/

cabinet noun [ C ] (FURNITURE) ​ 1) a piece of furniture with shelves or drawers that is used for storing useful things or showing decorative things; ​ 2) A filing cabinet is a set of large drawers in which papers can be stored."(http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/cabinet)

1 рік тому

SashkoSopotyak

Я добавлю: якщо є англійське слово cabinet це не означає що воно буде перекладатися як кабінет( в цьому випадку)

1 рік тому

Liubairsh

Дякую за пояснення.

1 рік тому

xwvu2

Чому не by the desk, наприклад?

2 роки тому

Liubairsh

З яких пір cabinet - шафа?

1 рік тому

vitya88

шафа не може бути cupboard?

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.