1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Bahn"

"Die Bahn"

Çeviri:Tren

October 5, 2016

6 Yorum


Umut502667

"Bahn" ile "Zug"un farkı nedir? Başka bir soruda tren Zug ile ifade edildi, onun yerine Bahn kullanılabilir miydi?


Selcen_Ozturk

genel olarak Zug de Bahn da tren anlamındadır. Fakat Bahn ayrıca genel olarak tren yolları ve raylı sistemler için de kullanılıyor


mnrugur

evet doğru söylüyorsunuz. bende şaşırdım trenin almancası zug bahn ise metro demek.


emrezdemirde

Der Zug=Tren. Die Bahn= Tramvay. Die Bahn kısaltılmış hali. Doğrusu; "Die Straßenbahn".


Selcen_Ozturk

böyle bir şey sözkonusu değil, koskoca bütün Almanya'nın tren yolu şirketinin adı bile Deutsche Bahn : ) Straßenbahn adı üstüne cadde treni demek yani tramvay.


Roni142345

Ben de "Tren yolu" yazdım kabul etmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.