1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I like these colors."

"I like these colors."

Fordítás:Szeretem ezeket a színeket.

February 12, 2014

8 hozzászólás


KataEgyed

Miért nem fogadta el azt a fordításomat hogy "kedvelem ezeket a színeket" ?


keep2000

Mert még nem töltötték fel. Ugye segítettél azzal, hogy beküldted a hibajelentéssel?


germanboy_

Kedvelem e színeket. - így is helyes.


oXcsillagXo

Szerintem nem a szemelyt hulyezte le, hanem, h a duolingot, amiert nem fogadta el (a teljesen helyes) valaszt.


bubu57

lehet hogy a gépi hang helyet keresni kellene egy nem beszédhibás angolul beszélő embert aki felmondja a szövegeket, mert így minden kedvem elmegy az egész tanulástól. Vagy ez a cél???


zetorka

szerintem ezt a mondatot teljesen jól mondja


nyufi01

"Szeretem ezeket a színeket"-et nem fogadta el. Inkább alá írta ugyanazt :-(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.