"Ilikethesecolors."

Fordítás:Szeretem ezeket a színeket.

4 éve

10 hozzászólás


KataEgyed

Miért nem fogadta el azt a fordításomat hogy "kedvelem ezeket a színeket" ?

4 éve

keep2000

Mert még nem töltötték fel. Ugye segítettél azzal, hogy beküldted a hibajelentéssel?

4 éve

KataEgyed

ühü :D

4 éve

Kecske99

mert hülye

4 éve

drknildiko

nem kellene hülyézni azokat, akik segítenek azért, hogy valamit tudjunk, mutasd meg légyszi mindenkinek, hogy milyen hibátlan vagy minden téren.

4 éve

Kincskereso

Kecske: Te mit tettél INGYEN másokért? Mennyi ideig?

4 éve

oXcsillagXo

Szerintem nem a szemelyt hulyezte le, hanem, h a duolingot, amiert nem fogadta el (a teljesen helyes) valaszt.

4 éve

bubu57

lehet hogy a gépi hang helyet keresni kellene egy nem beszédhibás angolul beszélő embert aki felmondja a szövegeket, mert így minden kedvem elmegy az egész tanulástól. Vagy ez a cél???

4 éve

zetorka

szerintem ezt a mondatot teljesen jól mondja

4 éve

nyufi01

"Szeretem ezeket a színeket"-et nem fogadta el. Inkább alá írta ugyanazt :-(

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.