"Nem figyelnek?"

Fordítás:They do not listen?

4 éve

20 hozzászólás


CSHA_505

Ez kérdő mondat. Jó így a szórend?

4 éve

EvaDemjan

Szerintem sem jó a szórend. Jelentettem.

4 éve

johalasz46

És a watch is jó, mint tudjuk. Emiatt irtam igy : Do they don't watch?- elutasitotta. Ilyen csapdát én is tudnék állitani magyarban !

10 hónapja

johalasz46

Ismét találkoztam ezzel, igy a 2. próbám: do no watch they? - ez sem lett jó. Még kisérletezem...

10 hónapja

ezekiel182

Öröm elbukni ilyeneken, pláne amikor az előző két ,,hibám" is hasonlókból volt..

4 éve

BlackDelMare

KATASZTRÓFÁLISAN IDEGESÍTŐ ILYEN MIATT ELBUKNI!!!! Úgy hogy a többi is hasonlóan okos dolog miatt pl szórend miatt történt.......

4 éve

HahnCsaba

Az az érdekes, hogy (természetesen) mikrofonba mondva sem fogadja el a helyes (Do they not listen?) szórendet. :-D

4 éve

misjoc

Amúgy tesznek fel így kérdést, ha a szövegkörnyezetben pl egy kijelentő mondat előzi meg. .I heard , that they do not listen ! - They do not listen?

4 éve

gyngyineme

A 'Do they not listen?'- t nekem elfogadta.

3 éve

miklos44

A "Don't they listen?" miért nem jó?

4 éve

Szab
SzabPlus

Szerintem jó, én most jelentettem.

4 éve

hobbsend77

egyre több az ilyen jellegű hiba... :-/

4 éve

Szab
SzabPlus

Ez természetes. Kb egyenletesen voltak hibák amikor indult a magyar-angol rész itt, csakhogy az első pár leckét azonnal rengetegen tesztelték. Ide már kevesebben jutnak el sajnos. Így természetes ha azt érzed egyre több a hiba ahogy haladsz előre.

4 éve

Impossible01

Nem jó a szórend! Ez kérdő mondat.

3 éve

misjoc

Jó a szórend. Használják!

3 éve

Popracsek

Don't you pay attention? - miért nem jó? Úgy értetettem, hogy "Önök nem figyelnek?"

3 éve

jokutine

Do you not listen? Ez miért nem jó? (magázódva)

3 éve

gotaTemesv

Szeintem helyénvaló a dont'you verzió a magázódásra való tekintettel!

3 éve

baloghjoli

Ez így nem kérdő mondat

2 éve

szavo222---

Mit keres ez a múl idő leckében mert ez jelen időben van

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.