A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our dog drinks."

Fordítás:A kutyánk iszik.

4 éve

7 hozzászólás


LeventeKom

miért fontos ez az élet nektek ? "vesztettem a rossz válaszért x-y db életet"- milyen életet ?Mire jó ez, mit érsz vele. Bocs a tudatlanságomat, ha ezért jár egy kocsi esetleg, vagy egy jó hétvége valahol.

2 éve

CsabaKusler

névelő nélkül is helyes magyarul és értelmes

4 éve

Fleurdelis77

Miért drinks?

3 éve

Makuka0

mert (ő) az iszik (a kutya). Ne zavarjon meg, h közben a mi kutyánk is benne van! attól még a kutyára vonatkozik az ivás.

2 éve

ambruseszter

Azt iram: iszim. Bocs,a két betű egymas allatt van

3 éve

LeventeKom

miért van az s a drink után ?- miért nem drink !

2 éve

Maminti.
Maminti.

mert 1-es szám harmadik személyben az igék "s" ragot kapnak

2 éve