A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My brother drinks water."

Fordítás:A bátyám vizet iszik.

4 éve

13 hozzászólás


ScottiYen

És ha az öcsém? na mind1

3 éve

krumplika

Baromira következetlen vagyok, amikor angolul nem teszi ki a the névelőt én sem és ez bizony hiba, mert akkor itt bizony ki kell tenni, de máskor meg nem.

4 éve

Csaba64

Az angolban a ha birtokos névmás (my, your, stb..) van a főnév előtt, akkor nem szabad kitenni a névelőt. Ellenben a magyarban kitesszük, mert nem olyan szép az a mondat, hogy "Bátyám vizet iszik", bár sok helyen mondják így. Mégis helyesebb szerintem kitenni...

4 éve

oliver.sza

Az én testvérem vizet iszik. (Az ént kijavitja sima A-ra)

3 éve

doulingounicorn

En azt irtam az en ocsem. Az nem jo?

3 éve

Szandi41

Szerintem mind a kettot el kellene fogadnia en azt irtam hogy batyam es elfogadta ugyhogy az ocsem szot is el kene fogadnia

3 éve

nathanskyl

Feljelentem mert nem igaz a soha nem iszik vizet xd:-)

2 éve

mbalazs05

Ez hülye. Tesóm az miért nem jó. ****

1 éve

Harga
Harga

Keress rá a szótárban, hogy van angolul "tesóm", és megtudod miért nem jó.

1 hónapja

mbalazs05

fuck up shut up bi

1 éve

KarcsonyiG1

a tesóm vizet iszik miért nem jó??

10 hónapja

Harga
Harga

Keress rá a szótárban, hogy van angolul "tesóm", és megtudod miért nem jó.

1 hónapja

BernadettS888542

Mert a testvér az sibling angolul

3 hónapja