1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sen ekmek yiyorsun."

"Sen ekmek yiyorsun."

Çeviri:Du isst Brot.

October 6, 2016

75 Yorum


MuratYldz79

Yanlış bir ekmek demiyorki


Salihvatan1

Biir ekmek demiyor ein yanlış


drop832693

Bu cumlede ein ne demek??


Tubisyigit0929

Bir anlamına gelir. Ein almancadan 1 demektie


Nissmari

Bir(tane) anlamında


Sevin24

Inanin bu hatalari düzeltmeye calismak bende motivasyon birakmiyor


cangven10

EKMEK YERSİN İLE EKMEK YİYORSUN ARASINDAKİ FARK NEDİR ARKADAŞLAR TEŞEKKÜR


Aytu258482

Biri geniş zaman bir ise şimdi ki zaman


zeynep7575

almancada ikisi için tek bir zaman var


zeynep7575

fark yok almancada tek bir zaman vardır diye açıklama yapıyor zaten


Ebru8974

Eine olmamalı bence


elif815

Was? Ich verstehe nicht


askdisii

Bu kelime yanlis türkce tercümede sen bir ekmek yiyorsun yaziyo almanca cümlede bir yok


BekirSamiA

Ein yanlış,neden düzeltilmiyor veya sebebi açıklanmıyor


Serdar309409

Burada eine yazılmadığı için kabul edilmemişti. Du isst eine Kartoffel. https://forum.duolingo.com/comment/15991875

Du isst Brot kabul edildi.


FratArslan16

Düzeltin şunu yav


eceemkaynaar

Almanca'da bir yazmıyor hatalı


ArmanArkan17

kesinlikle yanlış bir ekmek demiyor.


cclicker00

:(( motivasyonum kırıldı bu soru yüzünden bana lingot verin :((


HeavIres

Brot'un önüne hangi zamanda das geliyor?


Selcen_Ozturk

belirli bir ekmekten bahsederken, mesela "sen ekmeği yiyorsun"


glnaz973847

Bu dersin hepsini dogru cebvapliyorum. Neden gecemiyorum aceba


coolerbond

Yanlış bir yekme demiyor


Ycel831283

Ein kelimesi yok yanlış


MuratSezer17

Yanlış.. bir demiyor.


eylulgunduz._

Eine ne alaka ya eine olmamalı orada yanlış bu cümle


ColdNuke

Hala düzeltilmemiş inanılmaz.


BeraReyyan

Ebru8974 haklısın


dilara557974

Yanlıs bir ekmek yiyorsun demiyor ki


Ebru8974

Burada bir ekmek denilmiyor eine yokken nasıl yazabilirsiniz ?Merak ettim doğrusu


nesrin834487

Ein yok neden bir ekmek olsun


SadiBorano

ein yok cümlede, ben biliyorum ein ' nın 1 bir olduğunu cümlede yok. belki yiyen kişi 5 ekmek yiyor o ne olacak??? ekmekler küçük 5 tane yiyebiliyor mesela yanii????


Reserdr

du isst ein brot çıkıyor cevap oysa ki ekmek yiyorsun soruyor. Bir diye bişey yok.


ahweeebuts

Ben cümleleri yersin yiyorsun diye çeviriyorum ama Almanca da aynı İngilizcedeki gibi geçmiş zaman şimdiki zaman var mı yoksa hepsi için aynı sözcük mü geçerli?


Hakti26

Yanlış değilmi Du isst brot olmayacak mı


Dr.Nowzaradan

1 YILDIR DÜZELTİLMEMİŞ ALOOOOO


Sultan965454

Bir ekmek yiyorsun demiyor kı ein brot olsun


Sena651053

Yanlış ya boş yere canım gitti


ouzbarak

Canim gitti lan bir elma mi elma yiyorum


zeze94896

Yanlis 1 nerde hani


Aybke400327

Yanlış tüm canlarım bitti


kerem582107

Du isst Brot ile Du isst Das Brot arasındaki fark nedir?


aydoan194307

Yaa gerçekden sıkı çalışıyorum ama bazan bu tür şeyler çıkıyor ve anlayabilmek için 2 saat araştırma yapıyorum zıçıyor velhasıll


OzbayHasan

Sen bir ekmek yiyorsun demesi lazımdı yanlış çıkardı


Nissmari

Eine olması için bir ekmek demesi lazımdı ben mi yanlışım ya


zeynep7575

Das Brot olmalıydı bir demiyor ein ne alaka


berfin913737

Yanlış bir dememiski


ibrahim_Koc

Yanlış kesinlikle eine diye bir cümle yok


delil237

Bir nerde yazıyor


Dilara278012

Due esse brot değil mi?


elif815

Ein yazmadanda kabul etmeli


BurakErden7

Sen ekmek yiyorsun = Du isst Brot. Ama ders içerisinde "Du isst ein Brot." olarak yazılıyor. Ein bir demek değil miydi ?


HULUS16

Evet bu yanlis ein olmaması lazım,,


SalihYalnk1

Yanlış bir ekmek demiyir orada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.