1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The practice starts in Octob…

"The practice starts in October."

Fordítás:A gyakorlat októberben kezdődik.

February 13, 2014

5 hozzászólás


Vi2ualRhythm

Ezzel az erővel a helyesnek (kizárólagosan) elfogadott magyar fordítás alapján az angol mondatban szerepelhetne a 'begins' a 'starts' helyett.


JnosDobos1

nekem elfogadta a begins -t is


SndorRkosi

Ezt hogy írnánk hogy "a gyakorlás októberben kezdődik"? Mert szerintem ezt is így kellene hogy "the practise starts in october"! De mégsem fogadta el


aptg.gabi

valószínű azért, mert a practiCe szót practiSe-nek írtad


Szalokimarton

a practice az a tanulás, nem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.