Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Not your father, not your friend, nobody."

Çeviri:Baban değil, arkadaşın değil, hiç kimse.

0
4 yıl önce

7 Yorum


selingecici

Bu cümleden "Ne senin baban, ne senin arkadaşın, hiç kimse" gibi bir anlam çıkarıyorum ama çok mu şairane bir yaklaşım oluyor, sormak istedim :)

2
Cevap ver4 yıl önce

b77i
b77i

keşke "benim cevabım kabul ediliyor olmalıydı" deseydin, bir değerlendirildi :)

2
Cevap ver4 yıl önce

selingecici

Yazdım oraya diye hatırlıyorum ama tam emin olamayınca buradan da sormak istedim :)

0
Cevap ver4 yıl önce

erdalbesoluk

hiç kimseyi başta kullansak olmaz mı ki? tr cevirisinde

0
Cevap ver3 yıl önce

Hakan151606

bende "ne senin baban, ne senin arkadaşın, hiç kimse" diye yazdım böylesi kulağa daha hoş geliyor:))))

0
Cevap ver1 yıl önce

TheEternity

Cümlenin türkçe cevirsi aslında hiç kimse senin baban değil arkadaşında değil ne ama yazıkki duolingo henüz biz türkleri anlamamış

0
Cevap ver5 ay önce

Mehmet11508

My answer: Hiç kimse senin baban değil, arkadaşın değil ? I think that this is right.

0
Cevap ver2 hafta önce