1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He does not allow me to see …

"He does not allow me to see my friends."

Fordítás:Nem engedi, hogy lássam a barátaimat.

February 13, 2014

25 hozzászólás


timike1

a mondat magyar fordításában van egy "a" betű feleslegesen. Buktam egy ❤ szívem ;-(


kriskow

Szívemből szóltál. :-) Nálam is pont ez volt a helyzet. :-(


Harga

Üdv a klubban. Jeleztem ezt a hibát, remélem mások is.


LszlGyrgy

Ha itt panaszkodtok, semmi sem változik. Jelezni kell a zászlóval.


LichDesign

Jeleztem is. A kommenttel csak szerettem volna megerősíteni.. Ha ér valamit. :)


Xelph

A ,,to see" inkább ,,látni", és a ,,to look" a ,,nézni".


szeva50

Pár kérdéssel korábban még csak! úgy volt helyes, hogy nem engedi meg. Most meg éppen így buktam. Ki érti ezt?


JanosVertes

Az egyik megoldásban egy felesleges "a", a másikban "barátaimat" helyett "bartaimat" :( Kevesen válaszolhatnak jól!


elefani

az egész lecke tele van hibákkal... elgépelésekkel....


havvah8610

A saját helyesírási hibáik miatt veszítünk mi... :'(


BoldizArt

Viszont ha ôk nem lennének, te sem tanulhatnál itt! :p


Kikus2

Legalább az egyik megoldás lehetne helyes. De mindkettőben van elírás. :-(


LichDesign

Eddig itt találtam a legtöbb hibát. Sürgősen kéne javítani, köszi! :)


zetorka

Nem tudom melyik szappanoperából veszik ezeket a példamondatokat, kíváncsi lennék rá.


nyusziagyar

Hidd el ilyen manapság is előfordul. ;)


Bagyes

Ezt írtam: Nem engedi megnézni a barátaimat. Nem fogadja el. Az egérrel előhívható szótári tippek első helyén szerepel. MEGNÉZ. Akkor minek...? Bejelentettem, de halottnak a csók, mert elvett egy életemet.


oliverlevente

adtam egy pontot, hogy pozitív legyél


Zs-uzska

Csatlakozom, kérem javítani!!!!


elefani

az egész lecke tele van hibákkal... elgépelésekkel....


szedlak

Van egy felesleges "a" betu, es igy nem fogadja el a helyes vslsszt

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.